mboost-dp1
Skal have ny DSL. Hvilken udbyder?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hey,
Har tidligere haft 20/2 DSL forbindelse fra Telenor men er flyttet og kobberet her er desværre ikke så godt, så derfor har udbyderen sat min hastighed ned til 15/1.
Spørgsmålene lyder nu:
1. Er der kommet nye teknologier som jeg kan benytte til at komme over 15/1 i hastighed og hvilke udbydere tilbyder dette?
2. Hvilke udbydere kan anbefales pris/stabilitet/support mæssigt.
Jeg kan desværre ikke få fiber på min bopæl :(
Har tidligere haft 20/2 DSL forbindelse fra Telenor men er flyttet og kobberet her er desværre ikke så godt, så derfor har udbyderen sat min hastighed ned til 15/1.
Spørgsmålene lyder nu:
1. Er der kommet nye teknologier som jeg kan benytte til at komme over 15/1 i hastighed og hvilke udbydere tilbyder dette?
2. Hvilke udbydere kan anbefales pris/stabilitet/support mæssigt.
Jeg kan desværre ikke få fiber på min bopæl :(
1) På kobber er der som udgangspunkt ADSL og VDSL. VDSL kan kun leveres indenfor 1000m hvilket er tvivlsomt hvis du ikke kan trække 20 mbit.
2) Pris er stort set ens for alle udbydere da markedet i er rimelig presset i bund. Stabilitet kan jeg ikke svare på, men da langt størstedelen nedbrud skyldes "last mile" fra central til bolig vil jeg tro den også er meget lige.
Support vil jeg lade andre udtale sig om da jeg er yderst partisk ;)
2) Pris er stort set ens for alle udbydere da markedet i er rimelig presset i bund. Stabilitet kan jeg ikke svare på, men da langt størstedelen nedbrud skyldes "last mile" fra central til bolig vil jeg tro den også er meget lige.
Support vil jeg lade andre udtale sig om da jeg er yderst partisk ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.