mboost-dp1

Spørgeskema om gaming

Gå til bund
Gravatar #1 - JesperZ
27. maj 2011 18:53
Hej alle.

Jeg har lavet et spørgeskema jeg gerne vil have folk til at udfylde, og det kan findes på linket i bunden af denne post.

Spørgeskemaet er på engelsk og omhandler primært multiplayer gaming og sociale interaktioner. Det tager ca 2-5 minutter at svare på alle spørgsmålene.

På forhånd tak.

Link:
http://FreeOnlineSurveys.com/rendersurvey.asp?sid=...
Gravatar #2 - Daniel-Dane
27. maj 2011 19:01
10'eren giver ingen mening, hvis man svarer nej til 9'eren.
Gravatar #3 - JesperZ
27. maj 2011 19:06
Daniel-Dane (2) skrev:
10'eren giver ingen mening, hvis man svarer nej til 9'eren.

Er opmærksom på det, men blev nødt til at sætte den til at den skal besvares for at alle der bruger sociale netværk kommer til at besvare den. Hvis man ikke gør kan man blive nødt til at skrive noget tilfældigt i "other".
Gravatar #4 - Alrekr
27. maj 2011 19:10
Punkt 9 kan man svare 'Ved ikke' til - men punkt 8 skal man partout svare noget til. Jeg spiller ikke multiplayer, overhovedet.
Gravatar #5 - kasperd
27. maj 2011 19:38
Da jeg så betegnelserne first person shooter og third person shooter lige efter hinanden spekulerede jeg på hvor der blev af second person shooter.

Der er nok aldrig nogen der har udviklet et second person shooter spil. Hvis man skulle følge samme logik som de andre måtte det betyde at hele spillet skulle ses gennem øjnene på den nærmeste fjende.

Konceptet har nok ikke det store potentiale, men det kunne da have været et sjovt easter egg at lægge i et first person shooter spil. Det ville næppe kræve ret meget ekstra kode at tilføje sådan en feature til et first person shooter spil.
Gravatar #6 - Daniel-Dane
27. maj 2011 20:42
Brug TAB i Portal 2.
Gravatar #7 - JesperZ
28. maj 2011 10:26
Tak til alle der har besvaret. Har allerede rundet de 100 besvarelser :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login