mboost-dp1

TDC blokerer ...

Gå til bund
Gravatar #1 - Simm
5. okt. 2001 15:04
Jeg har endnu et bevis på TeleDanmarks (TDC) svinestreger

I forbindelse med at jeg skal have flyttet mit ADSL fra TDC til Cybercity, har jeg fået brev fra Cybercity om at TDC har meddelt dem at der kan gå op til 30 dage, fra min TDC ADSL bliver nedlagt til CC overhovedet har mulighed for at etablere en ny forbindelse.

Det er så hvad det er ...nu kommer det slemmeste...og jeg citerer ordret fra CC's brev
"Indtil vi har en endelig afklaring fra Tele Danmark, er din bestilling sat i bro, <STRONG>da alle bestillinger vedrørende overdragelse fra TDC Internet til Cybercity i øjeblikket bliver afvist hos Tele Danmark</STRONG>"

Håber snart der er nogen der tager sig sammen, og hiver TDC foran en domstol for konkurrenceforvridning eller sådan noget

- Simm
Gravatar #2 - Kimber
27. okt. 2001 21:00
Det ville være det samme, hvis du flyttede fra Cybercity til TDC og desuden er det ikke sikkert at Cybercity har et LME-skab klar i nærheden af hvor du bor til at du kan blive koblet op!!
Gravatar #3 - Simm
28. okt. 2001 17:13
jo det har de lige fået...
Gravatar #4 - Kimber
28. okt. 2001 19:39
Tillykke med det!!!!!
Gravatar #5 - Simm
20. maj 2002 21:41
et forsinket mange tak....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login