mboost-dp1
Terapi tråden ( slip vreden løs )
Tænkte at jeg nok næppe var den eneste der trængte til at komme af med lidt harme over mine med newz'ere, så her kan I komme af med dampen.
Lidt spille regler:
- unlad at stemme på indlægne da de intet af værdi har og dem der poster det på forhånd ved det.
- unlad at nævne navne
alt i alt burde det holde holde de resterene tråde på newz mere "rene" i sproget.
Lidt spille regler:
- unlad at stemme på indlægne da de intet af værdi har og dem der poster det på forhånd ved det.
- unlad at nævne navne
alt i alt burde det holde holde de resterene tråde på newz mere "rene" i sproget.
Så tag dog at fat noget den fede bjællehat, nu har jeg 5 gange givet forklaringen på hvad det betyder der er vel ingen årsag til at blive ved med at tærske rundt i din egen lille stupide påståtelige verden, eller skal du have en tur med min 4x4 indlæring bjælke?
Hvor fanden er den "-5 totat uvidendede IDIOT" stemme mulighed når man står og mangler den?
Hvor fanden er den "-5 totat uvidendede IDIOT" stemme mulighed når man står og mangler den?
For helvede hvor er der mange der bruger energi og plads på at argumentere for hvad der er relevante nyheder og hvad der ikke er. Ikke nok med det foregår disse vurderinger i tråde der skal handle om den specifikke nyhed og ikke nogle enkelte brugeres ensporede holdning til hvad newz.dk-nyheder skal være.
Lad nu crewet om at lave de vurderinger og hvis du har brug for at give din mening, så gør det under kontakt eller i en egen tråd.
Lad nu crewet om at lave de vurderinger og hvis du har brug for at give din mening, så gør det under kontakt eller i en egen tråd.
Det er røv irriterende at poste en nyhed for så bare at få den afvist af en eller anden åndssvag grund og så se samme nyhed blive postet af en anden fordi der var en anden admin der godkendte den.
Lav i stedet et forum for afviste nyheder så kan vi selv tage stilling til hvad er relevant og hvad ikke er relevant.
Lav i stedet et forum for afviste nyheder så kan vi selv tage stilling til hvad er relevant og hvad ikke er relevant.
I er ubrugelige i opbygningen af fremtidens samfund! Cola-drikkene nørder? Nej tak! Hensynsløse mordere? YES SIR!
I ER 100% ASSHOLES!
I ER 100% ASSHOLES!
GRRRRRRRRRRRR!! HNNNG!! *smadre, flænse, rive* McDonalds..mumle mumle..lortebøffer...*trampe, hoppe, kvase* Bush! ...mumle mumle ... inkompetent GRRRR!!
Ahh.. det hjalp..carry on..nothing to see here...:D
Edit: Hov.. jeg måtte ikke nævne navne? Jamen så er jeg bare træt af den amerikanske naturfauna :P
Ahh.. det hjalp..carry on..nothing to see here...:D
Edit: Hov.. jeg måtte ikke nævne navne? Jamen så er jeg bare træt af den amerikanske naturfauna :P
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund