mboost-dp1

The Beast - A.I. online mysterie

Gå til bund
Gravatar #1 - Gruesome
21. jan. 2003 01:06
Her til aften kom jeg i "i de gamle 33.6 dage" humør og tænkte tilbage på hvad jeg lavede på nettet den gang (vi var meget langsomme til at få ordentligt internet hvor jeg bor).

Det første jeg kom til at tænke på var pr0n, men efter lidt tid kom jeg i tanke om siden www.cloudmakers.org. Har været inde og checke den op et par gange siden hen, men ikke noget stort. I aften fandt jeg tilgengæld noget stort (IMHO). Hele mysteriet var blevet gemt og distribueret i en zip fil med beskrivelse af det meste af "projektet" her http://www.xocxoc.com/slideshow.htm .

Desværre er der ikke nogen af de links der virker mere og har ikke fundet noget hjælp på google, filemirrors.com eller sider omhandlende The Beast.

Lige kort, så foregår mysteriet i fremtiden på den tid hvor historien i filmen A.I også finder sted. Evan Chan er blevet myrdet og en masse mærkelige hjemmesider dukker op. Kunne godt tænke mig at få fat i filen så hvis jeg ikke er den eneste der har været med (uuh de timer man brugte på biblioteket for at spare på tlf regningen ;)) og der er nogen der har filen eller et link til den så ville det være dejligt.

Det kan anbefales at læse lidt inde på cloudmakers.org da historien er gennemført og spændende og de puzzles tit henviser sig til den mere nørdede fan-skare.

Tak til http://jeaninesalla.cloudmakers.org/credits/ for at lave et kanon "spil" der har facineret mig i mange mange timer.

Note: Var aldrig med i en gruppe og solvede ikke nogen af de ting som den første, jeg så med fra sidelinien og prøvede at være med. Dog var det til at finde ud af en del af dem selv, men nu vil jeg se hvad jeg kan i dag ;)
Gravatar #2 - Gruesome
28. maj 2003 09:46
*host*

^bump^ :/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login