mboost-dp1
The Party ! (kaster mig ud i det...)
The Party ! (kaster mig ud i det...)OK folkens, så må vi få noget op og stå her... (Nej, det var ikke en slibrig hentydning !)
Som jeg skrev under nyhederne, må der være flere end jeg, som gerne vil afsted, men som skal have arrangeret noget transport, der ikke er for dyrt !
Med lidt held, kommer der også en person forbi i dette forum, som har forbindelserne i orden, til at kunne organiseret noget transport - og jo flere der er til at skyde lidt i kassen...
Hvis I der er interesseret bygger videre på nedestående linie, så kan man kigge på sidste post for at kunne se det totale antal, der vil være med til at samles og tage afsted sammen (med bus ell. lign.) !
<B>Totale antal personer : 1</B>
Hey, det var dig en god inde... vi er i hvert fald en 5 stykker her fra Kolding som gerne vil med til noget fælles kørsel på en eller anden måde...
Vi har selv snakket lidt om en varevogn eller en minibus... det det hele koster jo penge... bare partiet er jo dyrt nok i sig selv.
Jeg ved at bramming netklub har en hel bus som de fylder op... men den er hurtig fyld... så en mere ville ikke skade :)
Lauer - http://www.lauer.dk
Vi har selv snakket lidt om en varevogn eller en minibus... det det hele koster jo penge... bare partiet er jo dyrt nok i sig selv.
Jeg ved at bramming netklub har en hel bus som de fylder op... men den er hurtig fyld... så en mere ville ikke skade :)
Lauer - http://www.lauer.dk
Det var måske en ide at skrive hvorfra du er?
Måske ikke det fede at bo i Kbh hvis du aftaler med en fra kolding at i skal køre sammen?
Vi er nok nogle stykker fra Næstved der skal afsted i en bil eller 2.
Måske ikke det fede at bo i Kbh hvis du aftaler med en fra kolding at i skal køre sammen?
Vi er nok nogle stykker fra Næstved der skal afsted i en bil eller 2.
Jeg står oz og mangler noget transport fra København af. Så hvis nogen fra kbh oz har planer om at tag til the party så skriv mig lige en linie. ICQ# 96378573
Hvis man bor her på Sjælland, kan man tage til The Party med bus. Det koster 350kr tur/retur. Check www.lantasia.dk
Bare et lille tip :)
Bare et lille tip :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund