mboost-dp1
Things Android OEMs Need To Learn From Windows Phone
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://pocketnow.com/2013/01/22/things-android-oem...
Overskriften er lidt dum synes jeg, men jeg er fuldt ud enig i hans betragtning omkring at kunne vælge Sense, TouchWiz osv osv fra og bare køre en helt ren Android.
Overskriften er lidt dum synes jeg, men jeg er fuldt ud enig i hans betragtning omkring at kunne vælge Sense, TouchWiz osv osv fra og bare køre en helt ren Android.
Er den primære grund til at man ikke frit kan vælge mellem stock og Sense/TouchWiz/etc. ikke at ROMen ville blive for stor?
Og så glemmer han at der også er fordele ved at have forskellige tilgange til tingene.
Blandt andet betyder det at der er flere personer der sidder og tænker på måder at gøre tingene på. Hvilket i sidste ende betyder at Google har flere punkter hvor de kan hive inspiration fra, og på den måde gøre Android til et endnu bedre produkt...
Og så glemmer han at der også er fordele ved at have forskellige tilgange til tingene.
Blandt andet betyder det at der er flere personer der sidder og tænker på måder at gøre tingene på. Hvilket i sidste ende betyder at Google har flere punkter hvor de kan hive inspiration fra, og på den måde gøre Android til et endnu bedre produkt...
Chewy (3) skrev:Og så glemmer han at der også er fordele ved at have forskellige tilgange til tingene.
Ikke i MS eller appleland. Der er der som udgangspunkt kun en rigtig måde at gøre det på og det er MS'/Apples måde.
Jeg har indtryk af at det er endnu værre i apple land end det er i MS land.
Det kunne godt være en gyldig grund jo. Men omvendt kunne den jo bare downloades så.Chewy (3) skrev:Er den primære grund til at man ikke frit kan vælge mellem stock og Sense/TouchWiz/etc. ikke at ROMen ville blive for stor?
Well, han siger jo ikke at der kun skal være én måde at gøre det på. Han vil bare gerne have muligheden for at vælge producenternes gejl fra og køre en helt standard Android.Chewy (3) skrev:Og så glemmer han at der også er fordele ved at have forskellige tilgange til tingene.
Forskelligheden er netop en af Androids styrker imo.
Jeg ville klart vælge en telefon med en stock Android hvis jeg skulle have en...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.