mboost-dp1
Til Yasw
Det drejer sig om dit brev til Privat Computer PC, i nr. 7. (Går stærkt ud fra at Yasw her er den samme som ham med mail adressen yasw AT yasw DOT dk?).
Vil bare sige du har helt ret ang. at de ikke burde sige PC'en ikke har overhalet TV'et i et computerblad. Jeg tror også de fleste læsere vil sætte sig ved computeren og ikke TV'et. Jeg er læser af bladet og jeg sætter mig ved computeren når jeg kommer hjem efter en hård dag.
Btw. totalt godt set det med Gates :)
Og endnu mere btw. så er Privat Computer totalt ynglings blad, også er det jo et gammelt Amiga blad :) Det er bare dyrt :(
Vil bare sige du har helt ret ang. at de ikke burde sige PC'en ikke har overhalet TV'et i et computerblad. Jeg tror også de fleste læsere vil sætte sig ved computeren og ikke TV'et. Jeg er læser af bladet og jeg sætter mig ved computeren når jeg kommer hjem efter en hård dag.
Btw. totalt godt set det med Gates :)
Og endnu mere btw. så er Privat Computer totalt ynglings blad, også er det jo et gammelt Amiga blad :) Det er bare dyrt :(
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund