mboost-dp1
Trist skæbne må man sige...
Det er bestemt trist, har selv alkoholisme tæt inde på livet (ikke mig selv), selvom det her nok ikke kan defineres som det.
Dog forstår jeg ikke hvorfor det postes her? Er 'Jeppe' en man kender?
Dog forstår jeg ikke hvorfor det postes her? Er 'Jeppe' en man kender?
Uden at lyde kynisk:
Sådan nogen typer siger kun sådan noget offentligt, for at få opmærksomhed og sympati. A'la "Nej altså det må de da ikke..."
Ikke at jeg nok ikke selv, ville falde for den. For hvad ville man gøre, hvis fjolset ikke bluffede alligevel. Selvom de fleste som virkelig har det så elendigt, så de er med de tanker holder dem for sig selv.
Sådan nogen typer siger kun sådan noget offentligt, for at få opmærksomhed og sympati. A'la "Nej altså det må de da ikke..."
Ikke at jeg nok ikke selv, ville falde for den. For hvad ville man gøre, hvis fjolset ikke bluffede alligevel. Selvom de fleste som virkelig har det så elendigt, så de er med de tanker holder dem for sig selv.
Bestemt en trist skæbne, men derfor er det jo ikke sikkert det er en trist skæbne for ham, hvis han selv har valgt det og ønsker at slutte det af på denne måde, mange folk sammenligner sig selv med dem, som du absolut ikke skal, men se det fra hans synspunkt, det er et spørgsmål om hvor ofte/sort et menneske kan tåle at blive "svigtet" inten af systemet eller familien, hvis de 2 ting falder fra hinanden mister man måske lysten til at leve, og ønsker bare at drikke sig selv ihjel og glemme problemerne på denne måde.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund