mboost-dp1
UniqueDk - Mozilla update
#1 -
7. jan. 2004 15:18
Så skulle siden vist kunne ses rigtigt i Moxilla og de andre browsere. Var en større fejl. Samtidig fandt jeg en fejl i Akkord systemet der gjorde at dette heller ikke kunne ses i Mozilla, er også rettet.
Et spøgsmål???? Burde jeg ændre Forummets baggrundsfarve til den samme som startsiden??????
http://www.uniquedk.dk
Et spøgsmål???? Burde jeg ændre Forummets baggrundsfarve til den samme som startsiden??????
http://www.uniquedk.dk
Jeg bliver ærligt talt noget overvældet af den side... Den forekommer mig ALT for rodet, med hele tre (faktisk fire) felter hvor man kan komme til undersider. Kan du ikke samle det et sted, og lave overkategorier, så det bliver lidt mere overskueligt?
#3 -
7. jan. 2004 15:33
HVad tænker du lige på helt præcest??.
Den forum menu der ligger på forsiden ER jo Overkategorier.
Jeg har tænkt på måske at flytte menuen og log-ind over til venstre, ja måske samle dem i en tabel. og flytte topliste tingen over til venstre oges, nedunder.
Og så flytte de nyeste forum emner til højre og gøre dem bredere. Og måske så helt at fjerne den google søgning.
Ville det hjælpe hvis jeg lavede siden "100%" bred istedet for at den var de 798 pixels programmeret i % tabeller, som den er nu???
Forslag er velkomne ;-)
Den forum menu der ligger på forsiden ER jo Overkategorier.
Jeg har tænkt på måske at flytte menuen og log-ind over til venstre, ja måske samle dem i en tabel. og flytte topliste tingen over til venstre oges, nedunder.
Og så flytte de nyeste forum emner til højre og gøre dem bredere. Og måske så helt at fjerne den google søgning.
Ville det hjælpe hvis jeg lavede siden "100%" bred istedet for at den var de 798 pixels programmeret i % tabeller, som den er nu???
Forslag er velkomne ;-)
Du har Startsiden, Profil, Musik osv... Neden under har du Topliste, Køb, salg, bytte, nyhedsmedier osv... Ydermere har du midt på siden hele forum-træet. Lige under dit forum-træ har du top-indlæg i forummet. Hov, og du har i bunden en lang række links der står og bevæger sig...
Alt ialt er siden utroligt forvirrende, og uindbydende.
Mit råd ville være at lave én menu man kunne følge, med 4-7 punkter, og så rense resten af siden, for overflødige links og billeder.
Alt ialt er siden utroligt forvirrende, og uindbydende.
Mit råd ville være at lave én menu man kunne følge, med 4-7 punkter, og så rense resten af siden, for overflødige links og billeder.
#5 -
7. jan. 2004 15:48
Ja jeg kan godt se hvad du mener, er nok bare fordi jeg har rodet så meget med den at jeg ikke finder det uoverskueligt.
Men forum træet var jo egentlig ment som en slags service, en hurtig indgang til forummet.
Men hvis jeg skulle rense det og kun have EN menu, så ville det jo indebære at helt undlade forum træet, synes du det???
For så er menuen i topframen jo egenlig den enste menu der skulle være. Er jeg på rette spor???
Og så selvefølgelig linksene ind til emnerne i "nyeste forum enmer" ville stadig være der.
Hvad med farven på baggrunden på forummet, skulle det være den samme som statsidens baggrundsfarve??? eller omvendt???
Men forum træet var jo egentlig ment som en slags service, en hurtig indgang til forummet.
Men hvis jeg skulle rense det og kun have EN menu, så ville det jo indebære at helt undlade forum træet, synes du det???
For så er menuen i topframen jo egenlig den enste menu der skulle være. Er jeg på rette spor???
Og så selvefølgelig linksene ind til emnerne i "nyeste forum enmer" ville stadig være der.
Hvad med farven på baggrunden på forummet, skulle det være den samme som statsidens baggrundsfarve??? eller omvendt???
Jeg har det lidt som annoia. Siden er meget uoverskuelig. Jeg har nu været inde på den 3 gange, og stadig ikke fundet ud af hvad jeg skal/kan bruge den til. Jeg har forstået at der er en masse fora, hvor man kan diskutere alt mellem himmel og jord, men er det ikke at spænde lidt for vidt???
Jeg kender 1000 andre sider med samme tilbud som du har, og hvor de er specificeret inden for de områder sidens brugere har behov for.
Dette er ikke ment som en kritik for at svine dig, men en konstatering af min opfattelse som måske kan hjælpe.
Jeg kender 1000 andre sider med samme tilbud som du har, og hvor de er specificeret inden for de områder sidens brugere har behov for.
Dette er ikke ment som en kritik for at svine dig, men en konstatering af min opfattelse som måske kan hjælpe.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund