mboost-dp1

UT2004 Movie: aaXess - By tewic

Gå til bund
Gravatar #1 - tewic
5. sep. 2005 16:51
Hey newz.dk gutter, har fået lavet en ut2k4 movie, som er blevet ok populær siden den udkom (her i weekenden) og tænkte at i skulle da ikke gå glip af den, selvom i måske ikke gamer ut2k4 kunne det nu nok være i kan lide den, c/p'er lige en anden forum post:

From UnrealNorth.com

It has been a long time in the making but tewic has finally released his first full length UT2004 movie. The movie is called aaXess and features an impressive compilation of frags from well known players such as Falcon and Varagh^ that spans over 10 minutes packed into either 537MB (HQ-version) or 274MB (MQ-version).

aaXess - By tewic

tewic wrote:
"This movie was originally just meant to be a project so I could learn the usage of After Effects and Vegas, but over time it became more serious, and I started to focus a lot on actually synching together with the music.
So you can expect nice synching throughout the whole movie, and awesome image quality, never seen in any unreal tournament 2004 video before.
Frags are of course in the highest class, you will find a lot more mid air action and can expect some awesome rocket and bio shots. Alternatively there is also impressive hitscan clips so everyone can be satisfied.

Enjoy!"

Author: tewic
Cast: aziz, eWKn, Exx, Falcon, HenL, Jinzo, kMn, lo2dk, Nosferatu, sirka, tewic, trwl, Varagh^, woozy & ynZ
Length: 10min 7sec
Size: MQ: 274MB HQ: 537MB
Video: MQ: 800x600, 3487kbps, XviD HQ: 800x600, 6991kbps, XviD
Sound: MQ: 192kbps Lame MP3 HQ: 320kbps Lame MP3
Featuring: TDM and 1v1 frag highlights
Download: http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=5793
Gravatar #2 - demiurgos
6. sep. 2005 20:11
Jeg har lige siddet og set den, og jeg må indrømme at jeg ikke er synderligt imponeret. Der var selvfølgelig nogle meget vilde frags imellem, men selve de brugte effekter i videoen var ikke noget der fik mig til at hoppe op af stolen. Synkroniseringen af musikken var fin, men jeg havde personligt valgt noget andet musik.
Ikke desto mindre, tak for linket :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login