mboost-dp1
Vandfarve stalker me! Help!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja som titlen angiver så har jeg en ret seriøst og _meget_ irriterende problem!
Hver gang jeg får en mail fra facebook, så er det vandfarves ___________* fjæs der dukker op i mail.app. Jeg har prøvet at slette adressen fra adressebogen, lavet en officiel facebook-mail-adresse i adressebogen, fjernet billedet fra min computer og spurgt en shaman til råds. Intet har virket!
Jeg vil bare have mit gode gamle facebook-logo tilbage!
Help please.. :(
* Indsæt én af følgende: grimme, flotte, lækre, lugtende, fjendtlige, klamme, søde, hyggeligt, lortede
Hver gang jeg får en mail fra facebook, så er det vandfarves ___________* fjæs der dukker op i mail.app. Jeg har prøvet at slette adressen fra adressebogen, lavet en officiel facebook-mail-adresse i adressebogen, fjernet billedet fra min computer og spurgt en shaman til råds. Intet har virket!
Jeg vil bare have mit gode gamle facebook-logo tilbage!
Help please.. :(
* Indsæt én af følgende: grimme, flotte, lækre, lugtende, fjendtlige, klamme, søde, hyggeligt, lortede
Når du liker en brugers indlæg mere end 5.000 gange bliver du markeret som BFF. Den eneste løsning er at genstarte internettet.
Løsningen er lige for:
1. Sluk skærmen! OG KUN SKÆRMEN..
2. Tænd skærmen igen..
3. Log af.
4. Log på igen.
5. Sluk computeren.
6. Træk alle stik ud af computeren.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "resette"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen, og vandfarves hyggeligt fjæs er væk. Også fra vandfarve.
1. Sluk skærmen! OG KUN SKÆRMEN..
2. Tænd skærmen igen..
3. Log af.
4. Log på igen.
5. Sluk computeren.
6. Træk alle stik ud af computeren.
7. Nu skal den stå i minimum 5 timer og "resette"..
8. Efter de 5 timer, kan du starte den op igen, og vandfarves hyggeligt fjæs er væk. Også fra vandfarve.
Alrekr (6) skrev:[...] og vandfarves hyggeligt fjæs er væk. Også fra vandfarve.
http://www.explosm.net/comics/2539/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.