mboost-dp1
Visuel voicemail, part 2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
I kan selvfølgelig allesammen huske da jeg sidste år spurgte efter teleselskaber med visuel voicemail - http://newz.dk/forum/tagwall/visuel-voicemail-1225...
Nu har jeg lige modtaget en sms fra 3 Erhverv om at jeg kan slå det til på min selvbetjeningsside. De skriver meget specifikt at mig og min iPhone (ham der havde tlf nummeret før mig i firmaet havde iPhone åbenbart, for jeg har HTC 8X) nu kan bruge det så jeg ved ikke om det er alle telefoner der kan det, men det agter jeg selvfølgelig at teste.
Anyways, i vil gerne takke mig for informationen kan jeg mærke, så det skal i have lov til.
Nu har jeg lige modtaget en sms fra 3 Erhverv om at jeg kan slå det til på min selvbetjeningsside. De skriver meget specifikt at mig og min iPhone (ham der havde tlf nummeret før mig i firmaet havde iPhone åbenbart, for jeg har HTC 8X) nu kan bruge det så jeg ved ikke om det er alle telefoner der kan det, men det agter jeg selvfølgelig at teste.
Anyways, i vil gerne takke mig for informationen kan jeg mærke, så det skal i have lov til.
Det kunne godt have været stående bifald, men okay jeg nøjes.
Jeg fik så tid til at tjekke det lidt hurtigere end jeg regnede med, her er hvad 3 skriver på selvbetjeningssiden:
Røvhuller.
Jeg skal have en administrator til at åbne op for det så det vil jeg prøve imorgen, bare for at se om det nu ikke virker med andre telefoner.
Jeg fik så tid til at tjekke det lidt hurtigere end jeg regnede med, her er hvad 3 skriver på selvbetjeningssiden:
Visuel 3Svar er fremtidens telefonsvarer, der gør det muligt at se en liste over dine talebeskeder, og hvem de er fra, direkte på mobilens skærm. Du kan aflytte dine beskeder i vilkårlig rækkefølge, besvare ved ét enkelt klik og let administrere beskederne – uden at skulle ringe til din telefonsvarer.
Visuel 3svar tjenesten koster ikke noget, men bruger lidt data, når du tjekker dine beskeder.
Bemærk at, Visuel 3Svar indtil videre kun virker på iPhone.
Røvhuller.
Jeg skal have en administrator til at åbne op for det så det vil jeg prøve imorgen, bare for at se om det nu ikke virker med andre telefoner.
Magten (3) skrev:Det kunne godt have været stående bifald, men okay jeg nøjes.
Nu bliver du rigtigt nok rød om ørene, når du ser, at jeg nåede at rette indlægget!
Jeg kan huske at 3 havde en visuel voicemail tilbage i 2005-ish da 3G og videotelefoni kom til landet. Fandt ud af det ved at lave et videoopkald til min telefonsvarer :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.