mboost-dp1

Vitser

Gå til bund
Gravatar #1 - Miklos
6. jul. 2000 15:44
VitserWarning - tråd for underlige pg perverse vitser :)

- Doktor, doktor, jeg er blevet kneppet i røven af en elefant.
- Lad mig lige se på det, jamen, du er jo udvidet til næsten 40 cm. En normal elefantpenis er vel ca. 10 cm. i diameter.
- Den gav mig finger først.
Gravatar #2 - PlattFuss6.7
28. maj 2001 11:24
plejehjemPå gangen på plejehjemmet kører gamle fru Nielsen rundt i sin rullestol og laver billyde. Da hun passerer gamle hr. Larsens værelse, springer han frem og siger: Undskyld frue, men De kørte lidt for hurtigt, må jeg se kørekortet! Hun roder rundt i sin taske og giver ham et gammelt stykke karamelpapir. Gamle Larsen kigger på det og sender hende videre. Fru Nielsen fortsætter sin tur op og ned ad gangen. Igen hopper gamle hr. Larsen ud fra sit værelse og stopper hende, imens han siger: Undskyld frue, men de stoppede ikke ved stopskiltet, må jeg have lov til at se godkendelsen på deres bil - hun roder igen rundt i sin taske og giver ham en gammel kvittering - han ser på det, nikker og sender hende videre. Fru Nielsen fortsætter sine ture op og ned ad gangen, alt imens hun laver sine billyde efter bedste evne. Da hun passerer gamle hr. Larsens værelse, hopper han endnu engang ud foran hende - denne gang splitternøgen og med de ædlere dele strittende lige ret til himmels. Gamle fru Nielsen siger med beklagelse i stemmen: åh nej, skal jeg nu igen blæse i alkoholmeteret!!
Gravatar #3 - west
3. feb. 2002 13:01
-Jeg vil gerne klage over jeres kondomer!-Hvorfor det?-Jo, i reklamerer med, det er sikker sex.-Ja, det gør vi da.-Nu har jeg købt 10 pakker, og jeg har stadig ikke fået fisse!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login