mboost-dp1
Waoo KBH
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hej
Jeg VIL snart have fiber!
Min andelsforening, som ligger på Nørrebro, har fået installeret dbnet for år tilbage. Dbnet er så vidt jeg har kunnet finde ud af solgt til Waoo. Betyder det at jeg kan få Waoo uden at betale 100 kr. om måneden i fiberleje til TDC? Er der nogen i København der har Waoo uden om TDC? Og måske endda tv igennem Waoo?
Jeg har skrevet til Waoo, min de har 2 dages svartid på deres mail-support. :p
Jeg VIL snart have fiber!
Min andelsforening, som ligger på Nørrebro, har fået installeret dbnet for år tilbage. Dbnet er så vidt jeg har kunnet finde ud af solgt til Waoo. Betyder det at jeg kan få Waoo uden at betale 100 kr. om måneden i fiberleje til TDC? Er der nogen i København der har Waoo uden om TDC? Og måske endda tv igennem Waoo?
Jeg har skrevet til Waoo, min de har 2 dages svartid på deres mail-support. :p
Desværre.
Ét af stipulationerne i købs-kontrakten var netop at gebyret til TDC skulle bibeholdes. WAOO-KBH har IKKE tænkt sig at kompensere for dette, ud over vores fortræffelige Service :-)
Sorry.
Ét af stipulationerne i købs-kontrakten var netop at gebyret til TDC skulle bibeholdes. WAOO-KBH har IKKE tænkt sig at kompensere for dette, ud over vores fortræffelige Service :-)
Sorry.
Sanity (2) skrev:Nå ja, bonus spørgsmål, nogen der har parknet og ved om de 50 mbit til 65 kr. om måneden er delt i foreningen, eller om hver lejlighed får 50 mbit?
Jeg bor i Dalgas Have og har parknet. Jeg har normalt hastigheder på omkring de 50 Mbit, og selv om de godt kan svinge lidt nogen gange, gætter jeg på det sidste.
Generelt er jeg godt tilfreds med dem, og både upload og download hastigheden er da også altid højere end med den 30/30 forbindelse jeg førhen betalte 300 kr./md. for hos dbnet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.