mboost-dp1
Win 3.1 i WinXP
Hvis man skulle være så (u)heldig at ha' XP installeret så kunne man jo slå en smut forbi sin C:WINDOWSsystemsetup.inf (eller hvor man nu har sin system root, kan ikke lige huske hvordan man linker direkte der til (forslag anyone ;)). Der har vi jo en dejlig Win 3.1 installations fil.
Og vi bringer et uddrag af filen
[dialog] caption = "Windows Setup" exit = "Exit Windows Setup" title = "Installing Windows 3.1" options = "In addition to installing Windows 3.1, you can:" printwait = "Please wait while Setup configures your printer(s)..." copywait = "Welcome to Microsoft Windows 3.1!nn - If you're new to Windows, see 'A Brief Tour ofn Microsoft Windows' in the Getting Started book.nn - If you've used Windows before, see 'Newn in This Version' in the Getting Started book."
Har nu fundet denne fil på alle de XP maskiner jeg har siddet ved, så jeg regner med det er en default i XP. Hvorfor den er der ved jeg ikke. Synes den var sjov og jeg er træt :)
Og vi bringer et uddrag af filen
[dialog] caption = "Windows Setup" exit = "Exit Windows Setup" title = "Installing Windows 3.1" options = "In addition to installing Windows 3.1, you can:" printwait = "Please wait while Setup configures your printer(s)..." copywait = "Welcome to Microsoft Windows 3.1!nn - If you're new to Windows, see 'A Brief Tour ofn Microsoft Windows' in the Getting Started book.nn - If you've used Windows before, see 'Newn in This Version' in the Getting Started book."
Har nu fundet denne fil på alle de XP maskiner jeg har siddet ved, så jeg regner med det er en default i XP. Hvorfor den er der ved jeg ikke. Synes den var sjov og jeg er træt :)
Same thing med windows 2000... Det er vel bare en af de filer de har overset, da de lagde NT på 3.1 (eller noget) :)
#4 -
5. jun. 2002 19:35
Det har noget at gøre med opgraderings mugligheder fra tidligere windows ver.
Traditionelt set indeholder nyere windows systemer, filer fra setup delen af tidligere windows versioner, da det anvendes til at identificere upgrades, ved push migration!
Traditionelt set indeholder nyere windows systemer, filer fra setup delen af tidligere windows versioner, da det anvendes til at identificere upgrades, ved push migration!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Gå til bund