mboost-dp1

Glemmer du tiden, når du spiller?

Gå til bund
Gravatar #1 - vision-dk
17. jan. 2008 10:01
Det hænder.

Det plejer dog ikke at resultere i de store problemer, da jeg sjældent "misser" mere end en ½ time.
Gravatar #2 - zin
17. jan. 2008 10:22
Det kommer an på spillet - og spillerne (hvis jeg spiller online). F.eks. kan jeg spille WC3 mappet DotA Allstars til kl. 6 om morgenen uden problemer hvis bare spillene er gode.
Ellers så går jeg (typisk) for tidligt i seng. ><
Gravatar #3 - Bundy
17. jan. 2008 10:24
Jeg ved ikke om jeg glemmer tiden, mere denial af at klokken er 2 og jeg skal op kl 7 :)
Gravatar #4 - zin
17. jan. 2008 10:36
#3:
Klokken lyver! Den lyyyver! :-/
Gravatar #5 - trylleklovn
17. jan. 2008 11:02
#4 The cake is a lie!
Gravatar #6 - Mezzo
17. jan. 2008 12:36
man kan da ikke planlægge hvor meget mans kal spille :S det er da ikke til at vide hvad der lige dukker op

Men har størst problemer når jeg spiller adventure spil eller rp spil og der så er en god historie så kan man nemt sidde der 2 timer for meget :!P
Gravatar #7 - madeinrussia
17. jan. 2008 12:54
Hvorfor har WoW geeksene ikke stemt endnu? hvordan jeg ved det? ja 17% har svaret 5timer forsent i seng, og det er vel en slags standard for folk der spiller WoW :) ( eller i det hele taget blizzard spil )
Gravatar #8 - conFen
17. jan. 2008 12:57
Jeg har skam stemt :) Og jeg stemte ganske rigtigt også "Ja - jeg kommer altid i seng 5 timer for sent!" Det er nu mest WoW der er skyld i det, men bliver man lige fanget af en .. hurtig .. gang DoTA, så kan det også godt trække ud.

Lige skulle klare det sidste pvp/instance i WoW for så derefter at blive inviteret til noget andet.. Sådan kan det forsætte det meste af natten, hvor man til sidst finder sig selv siddende kl 6 om morgenen og høre ens alarm gå igang.

Men så må man jo bare tage en dag til uden søvn, det går jo nok alt sammen.
Gravatar #9 - Skobbolop
17. jan. 2008 19:31
guitarhero 3 tager mere af min tid end jeg lige går og regner med.. :D
Gravatar #10 - zin
18. jan. 2008 02:30
Appendix, #2 og #4:
Jeg glemmer ikke tiden.
Tiden glemmer mig. :-)
Gravatar #11 - smiley
20. jan. 2008 17:26
Der var et tidspunkt hvor jeg gerne blev til langt ud på natten i WoW, for at vi lige kunne få en boss mere ned...

Nu er jeg så i et andet guild, der kun fortsætter efter 23 hvis alle er enige, og vi har bedre progress, mere sjov og bedre stemning.
Gravatar #12 - DarcZide
21. jan. 2008 15:06
Det hænder.

Jeg kommer aldrig 5 timer for sent i seng.... men jeg kommer tit 3-4 timer for sent op. :)
Gravatar #13 - NioBe
21. jan. 2008 15:11
Hmm...nu er jeg så heldig at jeg til tider spiller sammen med vennerne, så vi er flere om at minde hinanden om at komme i seng hvis det begynder at blive sent....Men hvis det sker er det MAX 1 time
Gravatar #14 - MiniatureZeus
21. jan. 2008 16:41
Bliver an på hvad det er for et spil, f.eks. så Mythos hvor man ikke rigtig skal tænke det helt store tanker, der kan jeg sagtens glemme tiden i 3-4 timer, for liiiige at stige endnu et level eller liiiige klare den her quest, men hvis det er en taktisk spil, f.eks. Age of Empires, hvor der skal bruges nogle flere hjerneceller, så giver jeg ret hurtigt op når jeg bliver træt og så smutter jeg i seng.
Gravatar #15 - Kaim
22. jan. 2008 07:51
Det hænder!

Men det ikke så galt som før i tiden (LÆS: Studie tiden). Good old DAoC har været skyld i alt for meget søvnmangel^^

Når det hænder så er det oftes pga et eller andet MMO der lige fanger. Er lige startet på EQ2, så det er en farlig tid med søvn.
Gravatar #16 - Avenger-
22. jan. 2008 13:24
Jeg tror ofte jeg kommer til at glemme tiden, men jeg spiller sjældent mere. Det er kun, når jeg ved jeg har tid, at jeg sætter mig ned og spiller, men så kan tiden godt nok også løbe fra mig, og så bliver de andre småting, som jeg havde tænkt mig at lave den dag, skubbet lidt til side pga. det.

De sidste par år har det dog ikke været noget problem for mig, så det er ikke fordi det går ud over noget vigtigt :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login