mboost-dp1

Rodehoved eller ordensmenneske?

Gå til bund
Gravatar #51 - m_abs
1. maj 2007 19:25
Vel jeg er meget produktiv, og jeg er et stort rodehoved ;)
Gravatar #52 - sodhi
1. maj 2007 22:42
Mangler der ikke lidt en mellemting? Jeg kan godt lide der er ordentligt, og det er der også i 2-3 dage af gangen, indtil jeg får ryddet til, så går der 1 uge (or so) og så får jeg ryddet op.. Osv osv :)

Stemte rodehoved fordi det er dét der er mest af, hvis man gør det op i procent :P
Gravatar #53 - DennisF
2. maj 2007 06:28
Jeg er en af dem der endnu ikke er flyttet hjemme fra, så jeg har kun mit eget værelse at holde styr på. Men det er sgu også nok for mig :P Jeg er vel et ordensmenneske på det punkt at alt skal se fint ud hvis der endelig er ryddet op. Men er der rodet, skal der være rodet...
Gravatar #54 - Svindleren
2. maj 2007 12:42
jeg er et rode hoved... jeg kan ikke lade være med at rode.. der er rodet på mis skrivebord.. gider ikke rydde op, så reinstallere jeg bare win.. på mit andet skrive bord ( ikke pc :)) der står der jamen jeg tager et billede så kan i se :D senere

min lejlighed er max rodet, der er tøj over alt.

kan ikke tage mig sammen.. :-/

heller orden i roden end rod i orden eller hvordan det nu er
Gravatar #55 - Kifo
2. maj 2007 15:57
Jep, jeg er et rodehoved.
Men hellere system i rodet, end rod i systemet :)
Gravatar #56 - vision-dk
3. maj 2007 06:23
Ordensmenneske, men på mit arbejdsbord kan det være lidt svært at se... er bange for at jeg er røget på en glidebane, der gør mig til en af rodehovederne.
Gravatar #57 - knasknaz
3. maj 2007 12:52
intelligente mennesker roder også
Ja, bare på en meget mere indviklet måde!
Gravatar #58 - fennec
3. maj 2007 12:54
Da jeg boede hjemme (for mange år siden), var det værste jeg kunne komme ud for, at min mor ryede op. Så kunne jeg ikke finde mine ting længere. Vidste altid hvilken bunke rod indeholdt hvad.

Nu er jeg mere organiseret, men det skyldes nok at hukommelsen ikke er så god længere, så jeg kan ikke huske hvor hvad er :o)

Jeg er derfor blevet et ordensmenneske.
Gravatar #59 - DiZaster
3. maj 2007 15:02
Er et rodehovede hvad gælder mit skrivebord...

#41 Sephiroth
Pænt bord, men kunne du ikke lægge nogle skarpere pr0n billeder op, nu du alligevel er igang? (Hint... Tryk på "forrige" for at se hvad han er til...)
Gravatar #60 - slmkbh
3. maj 2007 15:52
rod er når man skal lave små stier for at komme rundt..
har været der, folk får sjove udtryk i ansgitet når de kommer hjem til en og finder en forhindringsbane hehe
Gravatar #61 - TwoZero
3. maj 2007 17:26
Hvis man lider af rengøringsvanvid, er man så egentlig ikke et rodehoved? Jeg mener, der er jo tydeligvis rod i ens hjerne, hvis man opnår en mental tilfredsstillelse ved at bruge x antal timer af sit liv på rengøring..

Fik jeg nævnt, at jeg er rodehoved?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login