mboost-dp1
2.000.000 point! Tillykke!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Så rundede vi endnu en milepæl. Smukt. Som det ser ud nu ligger vi ret stabilt omkring 422 aktive foldere. Vi må ha' skaffet endnu flere så vi kan bide p2p-community i hælene og overhale dem! Synes dog at vi klarer det rigtig godt. Godt arbejde alle! :)
Nu er aktive foldere jo ikke specielt brugbart i sig selv, jeg har f.eks. 3 AMD maskiner under mit navn selv om jeg da sagtens kunne oprette individuelle brugere. Aktive CPU's er mere relevant... Newz: 1696 P2Pcommunity: 2376
ville bare lige sige..... Godt gået:)
bare en skam, at vi ikke er flere.....
men tillykke:) og vi bliver sgu ved:) all teh way!
bare en skam, at vi ikke er flere.....
men tillykke:) og vi bliver sgu ved:) all teh way!
Har forhåbentlig lige overtalt min kammerat til, at sætte alle hans servere på hans arbejde til, at tygge proteiner. Der er et par dual xeon's og en del andre interresante maskiner der kan lege med. Det burde sgudda hjælpe noget =)
Der er lige kommet et hold i top 100 der eventuelt kunne blive en ny trussel.
PC Club Folding@Home Team
http://www.pcclub.com/
PC Club Folding@Home Team
http://www.pcclub.com/
til sid:
øhem....... har du fået overtalt din ven?? det ville hvert fald være en dejlig hjælp, hvis han gad:)
øhem....... har du fået overtalt din ven?? det ville hvert fald være en dejlig hjælp, hvis han gad:)
Yeh han lød som om han lige ville vende det med hans kollega sysadmin, men jeg krydser fingre. Han har lavet noget andet distributed network for et andet dansk hold, men de er så godt som lukket ned. Skulle mene han kunne rykke nogle WU afsted.
Jeg har personligt 9-10 maskiner der flytter lidt WU rundt, men da 5 af dem kører win9x så er det lidt ustabilt hvor meget de laver. Få nu fat på jeres sysadmin venner og få dem til, at installere skidtet som service på alle maskinerne ;)
Jeg har personligt 9-10 maskiner der flytter lidt WU rundt, men da 5 af dem kører win9x så er det lidt ustabilt hvor meget de laver. Få nu fat på jeres sysadmin venner og få dem til, at installere skidtet som service på alle maskinerne ;)
Jeg har lige fået smækket 3 computere mere på mit brugernavn. De kører dog kun ca. 6 timer i hverdagene, men noget giver det da. :) Lidt er jo også godt. Kan da se at jeg rykker lidt internt. ;-) Mit første mål vil være top 50. Ret sjovt at battle internt også. :D
hehe ja det er det da:) man skal jo også kæmpe lidt internt:) men vi gør det jo for videnskaben og hyggens skyld:)
Jeg mener det koster fra pengepungen, og det er man vel klar til hvis man folder - det bruger jo mere strøm - så jo, det er også for min pengepungs skyld jeg folder, den bliver nemlig drænet af det.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.