mboost-dp1

3.000.000 point! Tillykke!

Gå til bund
Gravatar #1 - footracing.com
24. jun. 2004 06:05
Endnu en milepæl er passeret. Smukt arbejdet alle! Håber i fortsat vil folde så godt som i har gjort indtil nu. Jeg bliver i hvert fald ved og ved og ved, måske det lyder som en duracell reklame, jeg går sgu aldrig i stå.

Andre milepæle: Vi er steget i rangeringen så vi nu ligger nr. 37. :) I topstriden har Overclockers Australia lagt sig i spidsen. Det tog sin tid, men de gjorde det sgu'. Rigtig godt klaret og tillykke til dem også.

Hvad er vores mål nu? Er det flere foldere, Top 30 eller noget helt andet? Kom med et bud. Jeg skal i hvert fald gøre mit bedste for at det går lidt hurtigere deropad. :)
Gravatar #2 - Klok
24. jun. 2004 06:19
Ja, tillykke til alle mand :D

Vi er desværre faldet i daglig produktion, men sådan er livet jo :D

Er der ikke en eller anden der opdatere http://newz.dk/articles/view/10/ ?
Gravatar #3 - XERXES
27. jun. 2004 11:45
Det er alle sammen stort set, da der i det seneste stykke tid har været nogle onde Thinker units. Dog er det ikke lige tydeligt at se på alle hold, at de er faldet i produktion pga. at de samtidigt har haft kraftig bruger tilvækst. Bare kig på p2p-community, for et lille stykke tid siden (3-4 måneder) havde de ca. 50 brugere flere end os, nu er nu har de ca. 900 brugere flere end os, og stigende.

Men det ville hjælpe en del på vores bruger tilvækst hvis newz admins gjorde noget mere reklame for vores team.
Gravatar #4 - Greenfingers
28. jun. 2004 07:40
Folk går jo også på ferie, og det er vidst de færreste der lader computeren stå tændt derhjemme. Det tror jeg er grunden til den faldende tilgang af nye members og den samtidige dalende daglige produktion.
Gravatar #5 - Zleep-Dogg
30. jul. 2004 22:04
#4 lyder som en forklaring... jeg har i hvert fald ikke fået foldet det vilde i juli... roskilde, blå sommer m.m... men nu er jeg klar til at give den en skalle igen!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login