mboost-dp1

Æv, daily production falder :S

Gå til bund
Gravatar #1 - Klok
3. apr. 2004 16:14
Er der ikke lige nogen der smider klienten ind på et eller andet universitets netværk? :D

Vi skal da over 20 k igen.
Gravatar #2 - GandalfTheWhite
3. apr. 2004 17:03
#1: Det værste af det hele er dog, at vi har fået en threat i form af p2p-community :(
Gravatar #3 - Klok
3. apr. 2004 20:22
Pis :S
Det havde jeg slet ikke set :S

Kan alle mand så sørge for at reklamere alt hvad de kan, og snige klienten ind på så mange maskiner som muligt :D

Og de som er stoppet med at folde, kan I så komme igang igen :o)
Gravatar #4 - Klok
4. apr. 2004 08:57
Så røg vi over 20.000 igen :D

Måske er det bare weekend roen der slår os ud ?

p2p-com. er dog stadig en fare, selvom der næsten er et år til de vil overhale os.
Gravatar #5 - LeonM
4. apr. 2004 10:04
Rolig nu *g*

Man kan ikke se det over så kort tid. Der vil naturligvis være et par stykker som falder fra + at selv om man har sat nogle computere til at folde vil der være perioder (korte og lange) for de enkelte deltaere, hvor man af driftmæssige årsager er nød til at tage et par computere fra.

Folding for News.dk er et forholdsvis nyt tiltag og der er på ret kort tid kommet næsten 800 deltagere for holdet. Det er en naturlig ting at mange af deltagerene lige syntes at det er en "sjov" ting og hopper med på vognen uden rigtigt at mene det alvorligt.

News.dk har efter min mening været ret seriøse omkring dette tiltag (som ikke gavner news.dk det mindste hverken økonomisk som firma), givet os et seperat forum, deltagerliste med cpu- info osv. osv.

Det er rigtigt sjovt med alt den her konkurrence men det er måske også lige på sin plads at tænke på det engentilge formål ved projektet, nemlig at vi alle deltager i et ret så vigtigt/seriøst projekt som i den sidste ende kunne komme til at gavne os alle.

Prøv at se nogle gutter på holdet (GooFY/Net Sark/gRaBieS/Legancer) som måske har "foldet" lang tid før at News.dk gik i luften med projektet, de har afleveret RET mange WU'er (og gør det stadig) uden at der overhovedet var tale om at News.dk kunne gøre sig gældende i den totale statetik.

Den indbyggede konkurrencen gør det sjovt at deltage, men formålet alene burde kunne stå for sig selv.

Leon Martinsen
Tim Thyregod A/S
Gravatar #6 - Klok
4. apr. 2004 13:17
Helt enig.

Men derfor syntes jeg nu stadig gerne man må gå lidt op i konkurrencen, hvis man syntes det er sjovt :D
Gravatar #7 - JoeSmokem
4. apr. 2004 13:49
ja, men de fanger os først om ca. 11 mdr.
så der kan ske mange ting inden det går som det ser ud til at gå nu.
Gravatar #8 - GandalfTheWhite
5. apr. 2004 20:49
#7: Den tidshorisont er allerede nede på 3 mdr pt.
Gravatar #9 - CZi
6. apr. 2004 12:29
Så er det altså op på foldemærkerne - vi skal lige have den orange farve tilbage igen!
Gravatar #10 - Tit@n
6. apr. 2004 14:24
Har sat to nye maskiner op idag. Så nu er jeg oppe på 11 i alt men de kør desværre ikke 24x7. Kun 2 af dem.Og det er ikke de hurtigste maskiner på markedet. Men lidt har osse ret.
Gravatar #11 - Xill
6. apr. 2004 16:31
Min skole RTG er begyndt at slukke for vores 20 P4 2,8 for ikke at snakke om at F@H er blevet fjernet fra nogle af maskinerne. Desuden har de gjort så jeg ikke kan komme på som admin, alt sammen skyldes formentlig et merforbrug i W
Gravatar #12 - x3me-brain
6. apr. 2004 19:45
Jeg kiggede lige nærmere på EMIII. Er jeg den eneste, der lige pludselig har fået en masse Tinker units, der kun kører 1/5 så mange point igennem om dagen på min Athlon? Hvis det også sker for andre, så har vi jo nok forklaringen (RTG kan ikke alene stå for et fald på 4000 point i døgnet). Men der er jo kun en ting at gøre. Vi må få nogle flere til at folde.
Gravatar #13 - marquis1
6. apr. 2004 22:35
#12 .. Ja jeg har også lige fået 2 Tinker units .. De er da godtnok klamme :) Men hvis de giver mange point (?) er jeg ligeglad! Har ikke styr på så meget omkring f@h projektet.. Men når de begynder at sende de her units ud, er det så ikke fordi alle dem de havde planlagt skulle findes ud af hurtigt, er sluppet op ? eller noget. :)
Gravatar #14 - Sattie
7. apr. 2004 05:27
#12,#13 min amd er nu heller ej glad for de små pakker.. Den elsker store pakker som den af 160 credits.
Og nej.. pointene er ikke ligelidt fordelt :)
En pakke der giver 11point gøres ikke automatisk på 1/10 af tiden på en 110 points pakke. Jo ulempen når de giver point efter en forholdsvis gammel cpu..
Gravatar #15 - x3me-brain
7. apr. 2004 08:39
Det ser ikke ud til at arbejdsbyrden på de her tinker units er ligeligt fordelt ud over alle frames. I går sagde EMIII at min XP1600+ lavede 9 point i døgnet på den unit. Nu siger den at den laver 31 point i døgnet på den samme unit. Men det er nu stadig et stykke fra det den laver på Gromacs units. Der kommer den op på 45-60 point i døgnet.
Gravatar #16 - x3me-brain
7. apr. 2004 08:43
Jeg kom lige til at tænke på en anden ting. Grunden til at vi nu får en masse Tinker units er vel at alle bruger -advmethods og derfor får Gromacs units. Så har der vel hobet sig en masse Tinker units op. Så enten er de løbet tør for Gromacs, eller også holder de dem bare tilbage for at få afsluttet nogle af de gamle projekter.
Gravatar #17 - Klok
7. apr. 2004 09:43
#16: Sikkert en ganske mulig forklaring.

Anyways, alle må hellerer reklamere så meget som de kan, for nu er vi på vej under 18 k :S

Jeg tror lige jeg skal rundt til folks computerer her på kontoret :D
Gravatar #18 - Sid
7. apr. 2004 17:09
Tjah. Nu har jeg da fået min kammerat til at blæse et par af de serverrum han arbejder ind på folding.
Samtidigt har jeg smidt 5 styk p4 1.6 på, så det skulle vel hjælpe lidt.

regner med at smide en barton 2500+ og en XP 2000 på i løber af et par dage. De kører godt nok ikke uafbrudt, men det hjælper da altid lidt. =)
Gravatar #19 - Klok
7. apr. 2004 18:38
Jeg tror bare vi skal over endnu en mærkedag, med tilhørende nyhed på forsiden :D

Så skal vi nok få et boost igen :o)

Må jeg foreslå: Lørdag den 17 april, "News F@H nr. 1 i Danmark" ;o)
Gravatar #20 - Xill
8. apr. 2004 21:27
Det er muligt under installation at bestemme at man kun ønsker Gromacs units Og på den måde kan undgå Tinker units som ikke er optimeret til nye cpu’er !!!!
Gravatar #21 - x3me-brain
9. apr. 2004 07:15
#20 Er det -advmethods du hentyder til? Den kan også give Tinker units, hvis der ikke er Gromacs units tilgængelige.
Gravatar #22 - thufir
21. apr. 2004 17:45
Yir! Så har team faae (Faaborgegnens Efterskole) Fået gang i folderiet! Vi har nu 15 AMD 2000+ maskiner stående hele dagen lang og folder proteiner, Samt vores 866 mhz linuxserver og en 4 cpu 2.4 GhZ Xeon der kører 24/7.... Mon ikke det kan give et lille skub deropaf ;)
Gravatar #23 - thufir
21. apr. 2004 17:47
Soon to come: Team Faae Folding statistics! Vi har gang i at lave en hjemmeside der dynamisk opdaterer hvor langt vores klienter er nået med et stykke protein, hvilket protein og hvornår det er færdigt ca.!! ;)
Gravatar #24 - [email protected]
21. apr. 2004 18:06
Hej denne link fører ind til et spil hvor jeg får guld hver gang nogen går ind på den vil i gerne hjælpe mig.... og så kunne i måske selv spille med..... :)http://www.outwar.com/page.php?x=2141838
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login