mboost-dp1

Anonymous, hva' sker der? :D

Gå til bund
Gravatar #1 - footracing.com
2. aug. 2004 22:24
Man må sige at der er kommet skub i Anonymous' folding. Vildt. Lige nu er points today på 4,384 point og der er 6 timer og 40 minutter af dagen tilbage (i USA). Det er da for vildt. Kan også se at der er 76 aktive processorer indenfor de sidste 7 dage nu. Der er godt nok gang i den! Hvad skete der Anonymous, bare for et par dage siden producerede du 400 point pr. dag ca. En vild forøgelse af point. Kan bare sige smukt klaret og fortsæt endelig det gode arbejde fremover! :) Mon du kan gå hen og slå den "uovervindelige" Goofy af pinden ? Spændende bliver det. :D
Gravatar #2 - Sattie
2. aug. 2004 22:41
Det mig...
tjek tråden: Ny konkurrent I CustomPC, #4

Blev lidt træt af at ingen gav goofy noget konkurence.. :)

Før jeg satte de maskiner ekstra på, var det bare en singel maskine..

Nu er der sat lidt over 100 forskellige maskiner på, alt fra p2-400mhz til p4 2.6ghz
Gravatar #3 - footracing.com
2. aug. 2004 23:18
Genialt! Fedt at du har fået lov. Har da læst den tråd, troede nu ikke lige at det ville være så mange computere, men det er jo bare klasse! Så bliver der battlet i toppen, endelig!!
Gravatar #4 - Sattie
2. aug. 2004 23:19
Fik da hentet 3000 pladser på 2 dage ;)
Fra plads 10000 til nu under 7000
Gravatar #5 - Tit@n
3. aug. 2004 06:35
Ok det kunne være at jeg skulle gøre det samme.
Det vil være godt 130 pcèr fordelt på 7 virksomheder:D

Ellers godt gået der Satcom.
Gravatar #6 - edm
3. aug. 2004 07:00
Ja, godt gået satcom, vi må ha flere af din slags ;-)
Gravatar #7 - Herskegut
3. aug. 2004 12:30
Kanon klaret Satcom, virkelig et flot stykke arbejde :)
Gravatar #8 - Jace
3. aug. 2004 19:14
Hehe... fedt nok at du har fået så mange maskiner på! Nogen der ved hvordan Goofy har fået så mange maskiner på?
Gravatar #9 - Scotty
3. aug. 2004 23:04
Satcom, har du fået lov af din arbejdsgiver til at gøre dette?

Jeg syntes dette er ved at udvikle sig til hvem er bedst osv - det skoder set i lyset af os normale mennesker der kun har et par maskiner til vores rådighed.

Jeg har knoklet i måneder med mine "egne" maskine, og har ikke lånt andres maskiner for at nå den plads jeg har idag.

#8 - ja, jeg ved det, han har lånt sin arbejdsgivers maskiner - dermed stjålet strøm og CPU kraft :)
Gravatar #10 - Sattie
4. aug. 2004 00:10
#9 se tråden: Ny konkurrent I CustomPC

Jeg arbejder så på et arbejde, der er aftager af folding@home resultaterne, nok derfor viljen.

Nu har jeg netop ikke taget satcom som brugernavn, da anonymous er den som er givet til alle uden gyldigt brugerid, men med korrekt holdid.
Gravatar #11 - Sattie
4. aug. 2004 01:19
En user jeg gerne så joine vores hold er eks:
http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=u...

Laver små 38K point om dagen alene :)
562 aktive cpuer... vildt :)
Gravatar #12 - Jace
4. aug. 2004 02:05
#9 - Det er rigtigt nok at dette udvikler sig til en kamp om at være bedst, og tak for det! Det er jo perfekt at have en masse stats osv, som vi kan kigge på. Så har folk jo noget at kæmpe om, og derved får de lyst til at skaffe en masse CPU-kraft til projektet. Det er jo netop en af grundene til at dette team er kommet så højt op på ranglisten :) Konkurrence er godt!
--
Gravatar #13 - footracing.com
4. aug. 2004 06:24
Ja, det er klasse med konkurrencen. Jeg startede da også bare med min egen PC. Nu har jeg dog skaffet lidt mere regnekraft, så jeg muligvis med tiden vil komme i top 25 på holdet, der er mit mål. Det skal nok lykkes. :D

Tillykke Satcom, du er nu den største folder på vores hold, da du har den største daglige produktion. Har du nu haft et stykke tid, men nu er gennemsnittet endelig højere end Goofy's. Smukt! :)
Gravatar #14 - Sattie
4. aug. 2004 12:50
her kl. 14:50 er GooFY faktisk en små 4 point forand mig i avr. 24hr scoren. Kan da også se han har smidt 6 mere aktive på, versus før jeg begyndte at rykke på mig, så hvem siger at konkurrence ikke virker ;)

Ps. har selv smidt 15 mere på idag...

En tak skal dog gå til BiTE for at guide mig i at lave en god installer, uden den ville dette ikke være muligt.
(Acro's version virker ikke optimalt - den overskriver .cfg filen ved hver boot med standard settings, dvs point der ikke går til vores hold :( )
Gravatar #15 - Acro
4. aug. 2004 13:38
#14 Satcom:
Det lyder lidt underligt. Vil du ikke sende en intern e-mail, hvor du forklarer det, så vil jeg lige prøve at kigge på det. Jeg har selv benyttet min version på flere computere, og det virker ganske glimrende.
Gravatar #16 - Jace
4. aug. 2004 14:32
#14 - Må vi andre også få glæde af den installer? - Eller kommer der så meget konkurrence i det at du holder den for dig selv for at holde os andre bagved dig? :)
--
Gravatar #17 - Sattie
4. aug. 2004 15:26
#16 tjow

Den installere dog kun en client, dvs den er ikke god til hyperthreads systemmer , eller med systemmer mere end en cpu.

Den installeres i %windir%\fah\

Kør lige denne cmd, efter i har installeret, for at ryde op.

del %windir%\FAH4Console.exe %windir%\client.cfg %windir%\INSTSRV.EXE %windir%\NETSVC.EXE %windir%\service.exe %windir%\servicecfg.exe %windir%\SRVANY.EXE %windir%\run.bat %windir%\temp.reg

Husk at redigere cfg fil til jeres egen bruger.
Yderligere er cfg filen ikke lavet med -advmethods, idet denne giver mest performance på amd systemmer, og min målgruppe var imo intel maskiner.

http://www.the-wonder.com/fh1.exe
Download (382,4 KB)
Gravatar #18 - Sattie
4. aug. 2004 16:09
hmm glemte vist at fortælle om afinstallation.

Start en commando promt op.
"net stop f@h1"
"INSTSRV F@H1 REMOVE"

Nu er servicen stoppet, og fjernet, og man kan herefter fjerne folderen.

hmm kan ikke huske om den ryder op i registeringsdatabasen :(
Gravatar #19 - Jace
4. aug. 2004 16:17
Der sker vel ikke noget ved at man bare sætte alle opstartsparametre ind? - Hvis maskinen ikke understøtter/bruger -advmethods så bliver den vel bare ignoreret?

Er det ikke muligt at lave et GUI på sådan en service installer, så man bliver spurgt om alle de ting der skal sættes ind i .cfg? Jo nemmere det er at installere, jo flere brugere/maskiner får vi vel også på holdet?
--
Gravatar #20 - Sattie
4. aug. 2004 16:46
-advmethods beder om flere gromacs units, hvilket amd cpuer er ret suverene til, versus intels. Avr. performance bliver derfor dårligere ved at enable -advmethods på en intel basseret maskine.

Det med gui må du få en af de andre til at lave :)
Gravatar #21 - Jace
4. aug. 2004 16:53
#20 - Hehe okay :)
Det med GUI foreslog jeg også til Acro, men jeg ved ikke om han har fået kigget på det?
--
Gravatar #22 - Sid
5. aug. 2004 10:37
Ja ok, jeg så lige røgen af Anonymous der sprintede forbi mig, men så længe det går til holdet er det jo fint nok.
Gravatar #23 - footracing.com
5. aug. 2004 14:42
Ja deeeet. Ryder sørme forbi de fleste. Går monster hurtigt. Ser da ud til at han kommer i top 10 allerede om en uge. Sygt! :D
Gravatar #24 - Sattie
5. aug. 2004 15:57
Hvis jeg holder denne rate, med ca 10K point mere om ugen end GooFY, henter jeg ham om 300 dage.. Han har sørme et forspring der vil noget :)
Gravatar #25 - GandalfTheWhite
5. aug. 2004 17:28
#24: Jeg synes, det er en udfordring, der er værd at tage op. Så hold du bare dampen oppe ;)
Gravatar #26 - footracing.com
9. aug. 2004 14:00
Så ser det ud til at dine point har stabiliseret sig lidt Anonymous og meget godt ser det jo ud. Jeg har selv smidt et par ekstra computere på, der kører deltid, men det kan jo slet ikke måles med det udstyr du har kørende. Kan se at der nu er lidt mindre end 100 dage til du overtager førstepladsen hvis du altså holder gejsten oppe som vi alle går og håber. :D Og så er der jo sådan set kun 18 dage indtil du indtager 2. pladsen. Det går sgu' sygeligt stærkt. Gid jeg kunne være med i den store battle !
Gravatar #27 - Sattie
9. aug. 2004 14:11
Der er desværre ikke så mange idle computere mere må jeg indrømme, så ja, den burde gerne være ved at være stabaliseret nu. kan ikke lide der er 14 computere der ikke ar afleveret workunits inden for de seneste 7 dage. Håber det er pga af at de har fået en stor pakke, som har en udløbstid på over den tid de er om det, ellers er det jo spildt cpu kraft :)

Håber snart folk vender tilbage fra sommerferien, vi skal da have overhælet anandtech.com :)
Gravatar #28 - footracing.com
9. aug. 2004 14:42
#27 Ik' godt at de computere ikke har afleveret noget. Lad os håbe det er store WU. De har somregel en deadline på over 50 dage, så det går da nok selvom der er gået lidt tid. Jeg tror det plejer at tage mig 2 dage at klare en af de helt store WU, når min computer kører konstant, så 7 dage lyder ikke urimeligt hvis ik' de kører hele tiden. :)

Ja da, vi skal igang igen, allesammen. Overhales skal de! :D
Gravatar #29 - GooFY
19. aug. 2004 05:47
Hmm, jeg har da vist sovet i timen....
Gravatar #30 - Tit@n
19. aug. 2004 06:37
Ja han arbejder hurtigt ham Anonymous......
Gravatar #31 - Sattie
19. aug. 2004 13:53
Jaa deet...
Skal lige runde 200 clienter før jeg er glad ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login