mboost-dp1

Bærbar

Gå til bund
Gravatar #1 - Acro
16. jan. 2005 22:46
Nu har jeg en ret hurtig Centrino, som jeg gerne vil donere til videnskaben, men jeg kunne godt tænke mig, at Folding@home kun laver noget, når der er tilsluttet en fast strømkilde.

Kan dette lade sig gøre? Det er ret essentielt, da jeg ikke vil miste levetid på batteriet, og jeg gider heller ikke at starte det manuelt, da dette vil være en tand for omstændigt.

Jeg håber da, at det kan lade sig gøre, men svar venligst - hvis der er nogle, der ved noget.

Det kan jo være, at det kan klares med et eksternt program, der kan afslutte processor, når den faste strøm fjernes, men det kender jeg personligt ikke til: Gode råd ønskes!
Gravatar #2 - mELIeha
16. jan. 2005 23:01
Det ligger faktisk i programmet :)
Bare kør installeren (PizzaBox eller wha den hedder er ret nem og nice at sætte op, men ikke nødvendig, se Folding@Home sektionen) og så kommer det helt automatisk hvor den spørger om den kun skal køre ved fast strøm.
Gravatar #3 - Sattie
18. jan. 2005 04:19
#3 Den ligger som option i version 5.0 til windows.
Desvære er der ingen sådanne option til linux eller mac'os udgaver.

(Vælg advanced instillinger i windows clienten)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login