mboost-dp1
edb-priser
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
så er edb-priser i offensiven... de har netop sendt følgende ud med deres nyhedsbrev:
"Folding er et lille program som du installerer på din computer. Når du så ikke bruger computeren arbejder programmet automatisk på at lave forskellige beregninger, der kan hjælpe medicinal industrien med at forske i forskellige sygdomme, heri blandt kræft. Du kan læse mere om folding ved at klikke her.
Samtidig med at man gør en god sags tjeneste, er der også et konkurrence-element med i det. Team EDBpriser har ca. 100 aktive brugere og vores team rank er 73! Vær med til at bringe os op på en placering i top50."
Hva siger I? Skal vi se at få lidt fart på ;)
"Folding er et lille program som du installerer på din computer. Når du så ikke bruger computeren arbejder programmet automatisk på at lave forskellige beregninger, der kan hjælpe medicinal industrien med at forske i forskellige sygdomme, heri blandt kræft. Du kan læse mere om folding ved at klikke her.
Samtidig med at man gør en god sags tjeneste, er der også et konkurrence-element med i det. Team EDBpriser har ca. 100 aktive brugere og vores team rank er 73! Vær med til at bringe os op på en placering i top50."
Hva siger I? Skal vi se at få lidt fart på ;)
De har da brug for det..
På en god dag lavere jeg flere point, end hele deres hold gør :)
Men vi kunne da også godt bruge lidt ekstra kræfter.. vi er da faldet 10k om dagen ...
På en god dag lavere jeg flere point, end hele deres hold gør :)
Men vi kunne da også godt bruge lidt ekstra kræfter.. vi er da faldet 10k om dagen ...
Hmm.. det er nu lidt skørt at vi ligger og konkurer med andre dansker istedet for at slå os sammen i Team Denmark og så slå Tyskerne..
Den har været oppe før, og jeg tror det endte med noget ligende:
Alle de der har lyst er velkommen til at komme over på vores hold og lade det slå alle andre hold, men vi gider sku ikke skift :D
Så jeg tror ikke den går :D
Alle de der har lyst er velkommen til at komme over på vores hold og lade det slå alle andre hold, men vi gider sku ikke skift :D
Så jeg tror ikke den går :D
Er også i fuld gang med to computere... er det egentlig muligt for newz.dk at ændre holdnavnet til "Team Danish" (wienerbrød) eller noget i den stil uden at miste pointene? For så kan vi jo nemmere få andre danske hold med på vognen!
Det var også oppe at vende på et tidspunkt, og så vidt jeg husker, så kan det godt lade sig gøre, men det blev ikke til noget fordi invitationen til de andre hold blev udformet i stil med det Klok skriver. Og det kom vist også efter invitationen var sendt ud i deres forums, så det ikke var "kom og join team danmark", men "kom og join team newz.dk".
Det var også oppe at vende på et tidspunkt, og så vidt jeg husker, så kan det godt lade sig gøre, men det blev ikke til noget fordi invitationen til de andre hold blev udformet i stil med det Klok skriver. Og det kom vist også efter invitationen var sendt ud i deres forums, så det ikke var "kom og join team danmark", men "kom og join team newz.dk".
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.