mboost-dp1
F@H bag en Symantec Velociraptor 1100 firewall
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Jeg har åbnet for proxy port 8080 i HTTPd proxy samt tilføjet en protocol der åbner for port 8080/tcp og derefter tilføjet den til min "ud af huset" rule.
Jeg får dog stadig en fejl fra F@H:
----------------------------------------
Error: HTTP GET returned error code 503
Error: Could not download core
Core download error (#2), waiting before retry...
Nogen gode råd?
Jeg får dog stadig en fejl fra F@H:
Error: HTTP GET returned error code 503
Error: Could not download core
Core download error (#2), waiting before retry...
Nogen gode råd?
Lyder som om den prøver at fortolke trafikken, og kommer til at ændre den undervejs?
Prøv evt. at se om der er nyere firmware tilgængelig for den firewall. Opdater KUN hvis der står noget der kunne påvirke dit problem, da det normalt er for egen risiko - Dvs. nul garanti efter firmwareskift!
Jeg har haft et lignende problem med fortolkning af SIP protokollen (IP telefoni) i min ZyXEL R-650-31 router ;)
Lyder som om den prøver at fortolke trafikken, og kommer til at ændre den undervejs?
Prøv evt. at se om der er nyere firmware tilgængelig for den firewall. Opdater KUN hvis der står noget der kunne påvirke dit problem, da det normalt er for egen risiko - Dvs. nul garanti efter firmwareskift!
Jeg har haft et lignende problem med fortolkning af SIP protokollen (IP telefoni) i min ZyXEL R-650-31 router ;)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.