mboost-dp1

fah arbejder pludsligt meget langsomt

Gå til bund
Gravatar #1 - Yasw
15. maj 2005 18:07
Har nu kørt Folding@Home fast i et par måneder, og har gennemsnitligt generet omtrent 500point pr uge. Men nu oplever jeg at det hele kører meget meget langsommere. I den sidste uge fik jeg fx kun 266point, selvom maskinerne har været brugt ligeså meget som altid.

Ved godt der er stor forskel på hvilket projekt WUen hører til og hvor lang tid 1% tager, men vil altså mene at jeg nu får noget der er helt uden for normalen.

Jeg kører to klienter samtidig da jeg har HT, og normalt tager 1% 10-20min. Men nu ligger tiden på mellem 30min til en time pr. %. Og det er ikke nogen specielt store WU's eller noget.

Mener ikke jeg har ændret spor på noget som helst. Nogen der har en ide til hvad jeg kan prøve at undersøge, for at se hvad der skaber denne underlige opførsel? Har selvfølgelig checket at der ikke kører nogle andre krævende processer osv.
Gravatar #2 - x3me-brain
15. maj 2005 20:10
Kunne det tænkes at du har kørt en masse WU's med bonuspoint, for så at få en masse alm. units lige for tiden? Der er nogle units, der giver en del mere end andre i forhold til den tid du bruger på dem.
Gravatar #3 - Yasw
15. maj 2005 20:18
#2 - Det er i hvert fald units fra nogle projekter som jeg har haft adskillige gange før. Pointene er også de samme, det tager bare 2-3 gange så lang tid at færdiggøre dem.
Gravatar #4 - Yasw
18. maj 2005 08:09
Og umiddelbart burde det ikke være min maskine der pludslig bare generelt er blevet langsomt, for SETI@Home kører ligeså hurtigt som den altid har gjort, testede jeg lige.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login