mboost-dp1

FAH stats down - 28/07/2004

Gå til bund
Gravatar #1 - GandalfTheWhite
29. jul. 2004 11:04
"We are having routing problems within the Stanford network. Ironically, server machines which can be seen from the outside cannot be reached internally. This has affected the stats, which will be down until we can fix this problem. We hope to have it fixed by Thursday (7/29) morning, PST. Sorry for the disruption in service."
Gravatar #2 - Sattie
29. jul. 2004 19:31
Så den oppe at køre igen :)
Gravatar #3 - footracing.com
29. jul. 2004 22:43
Jeg har lige færdiggjort en work packet, men jeg kan ikke hente en ny lige nu. Der må være noget galt igen. Håber det kommer op snart, min computer skal da køre i nat. :)

#1 Jeg synes det er noget tid siden at jeg har set dig i aktion mht. folding. Er du helt holdt op med at folde ? Følger jo lidt med i hvem jeg har ligget og battlet med på ranglisten internt. Det er sgu' ret sjovt. :)
Gravatar #4 - GandalfTheWhite
3. aug. 2004 20:43
#3: Er simpelthen nødt til at slukke for maskinerne her om sommeren for ikke at få et hedeslag i den her svedehytte, vi kalder vores hus. Men bare rolig, jeg kommer med igen lige så snart vi går mod koldere tider ;)
Gravatar #5 - footracing.com
3. aug. 2004 22:41
Det lyder rigtig godt GandalfTheWhite. Vil være en go' hjælp for holdet. :D Og ja, det er godt nok vildt varmt for tiden... Var der nogen der sagde sommer ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login