mboost-dp1
fjerne en service
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Hej
Jeg har installeret consol clienten, men den starter og jeg syntes ikke om den.
Derfor ville jeg afinstallere denne, og på deres side siger de man bare skal fjerne indholdet af program foldern.
Men jeg har stadig en service registret inde i services... hvordan fjerner man en service fra denne liste?
Der står ikke noget på deres FAQ liste
Jeg har installeret consol clienten, men den starter og jeg syntes ikke om den.
Derfor ville jeg afinstallere denne, og på deres side siger de man bare skal fjerne indholdet af program foldern.
Men jeg har stadig en service registret inde i services... hvordan fjerner man en service fra denne liste?
Der står ikke noget på deres FAQ liste
YEY... efter alt det her har jeg et program som hele tiden crasher... mmc.ere... nøj hvor det går godt
Den "korrekte" måde må være, at starte en kommando-prompt (cmd.exe) og skrive:
sc query |more
et sted på denne liste skulle der gerne være en F@h relateret service. Dennes navn skal bruges i næste kommando
sc delete navn
Så skulle den service gerne være fjernet ;)
Herefter er det blot at slette program-mappen...
mmc.exe kan blive ustabil hvis der er rod i dine services :-P Det kan være problemet forsvinder når du fjerner den "defekte" service!
Den "korrekte" måde må være, at starte en kommando-prompt (cmd.exe) og skrive:
sc query |more
et sted på denne liste skulle der gerne være en F@h relateret service. Dennes navn skal bruges i næste kommando
sc delete navn
Så skulle den service gerne være fjernet ;)
Herefter er det blot at slette program-mappen...
mmc.exe kan blive ustabil hvis der er rod i dine services :-P Det kan være problemet forsvinder når du fjerner den "defekte" service!
Normally it should not be necessary to manually delete a service. Uninstalling an application should remove its associated service (if any).
However, should it be necessary to manually remove a service:
1.
Run Regedit or regedt32.
2.
Find the registry entry:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Services
3. Find the service there and delete it.
You may wish to look at the keys and see what files the service was using and perhaps delete them also.
Note: You will have to reboot before the list gets updated in server manager.
However, should it be necessary to manually remove a service:
1.
Run Regedit or regedt32.
2.
Find the registry entry:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Services
3. Find the service there and delete it.
You may wish to look at the keys and see what files the service was using and perhaps delete them also.
Note: You will have to reboot before the list gets updated in server manager.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.