mboost-dp1

Folding@Home cheater busted!

Gå til bund
Gravatar #1 - XERXES
13. jun. 2004 17:16
Jeg så lige denne her annoncering over hos Folding-community.org. En person med nicket Jethroted, havde snydt i Folding@Home Projektet ved at, gemme Folding@Home-klienten i en installer med hans user-ID indtastet. Denne installer var så blevet spredt ud til tusindvis af brugere der uden at vide det så havde deltaget i projektet med deres CPUer, uden at deres tilladelse til det var givet. Derved modtog hans så "deres" point.

Læs mere her
http://forum.folding-community.org/viewtopic.php?t...
Gravatar #2 - Sattie
13. jun. 2004 18:11
Han burde fratages alle hans point..
Det er ihvertfald min menning.
Gravatar #3 - Klok
14. jun. 2004 06:07
#2: Det er sket:
http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=u...

Han var øjensynligt oppe på 47k production per day, og alt det med en maskien :D

Sikke en cheater. Hvor længe mon der går inden vi ser en virus der installere klienten?
Gravatar #4 - pointwood
28. jul. 2004 07:48
Der er 2 konti mere der lige er blevet fjernet af nogenlunde samme årsag. Stupide sataner :(
Gravatar #5 - sorak
28. jul. 2004 09:30
Jeg kan godt forstå hvis man ikke ønsker snyd i spillet, men man skal lige huske, at det jo ikke er en konkurrence, hvor det gælder om at overgå hinanden. Tværtimod er hele formålet med projektet at hjælpe hinanden med at få foretaget en masse udregninger, og derigennem kurere/forebygge sygdomme!
Man kan sagtens finde 1000-vis af bedre måder at udbrede kendskabet til folding@home, men trods alt respekt for de gutter, deres udregninger er jo gode nok...
Gravatar #6 - Mnc
25. aug. 2004 09:35
Ham der er jo for langt ude.. Han er jo nået ud på et skråplan hvor det ikke længere gælder om at give lægevidenskaben en hjælpende hånd, men istedet gælder om at kunne blære sig over for vennerne eller noget..
Ja jeg synes sgu at det er langt ude!

Mnc_
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login