mboost-dp1

Folding@home på linux

Gå til bund
Gravatar #1 - mixen_dk
21. mar. 2004 10:11
HeY

Se'føli' vil jeg da gerne være med til at folde nogle proteiner.
Jeg kører på en linuxmaskine. Men hvordan sender jeg folding@home-klienten til baggrunden? For det er ikke særlig fedt at man ikke kan bruge den terminal man har startet det i...

/MiXeN
Gravatar #2 - Acro
21. mar. 2004 10:58
# nohup ./FAH4Console.exe &

Alternativt kan du benytte screen til at gemme den, men du har reelt set ikke behov for det, da du ikke skal i kontakt med den.
Gravatar #3 - sparrez
23. mar. 2004 19:52
ja, screen er et rigtig godt program, man har vel brug for at se hvor langt man er kommet.. :)
Gravatar #4 - Acro
24. mar. 2004 17:08
#3 SparreZ:
Så kan du åbne den fil, der hedder "unitinfo.txt", hvilken indeholder de væsentlige og relevante data.
Gravatar #5 - x3me-brain
25. mar. 2004 19:09
#3: Eller du kan kigge i FAHlog.txt. Der er en log over det den skriver på skærmen.
Gravatar #6 - dorndrup
21. apr. 2004 15:46
#1: Har du prøvet at trykke "Ctrl + z" ..... skrive "bg" i terminalen og derefter skrive "exit" og dermed lukke terminal vinduet..... Herefter kan du starte en ny terminal som du kan bruge som du behager.....
Gravatar #7 - [email protected]
21. apr. 2004 18:13
Hej denne link fører ind til et spil hvor jeg får guld hver gang nogen går ind på den vil i gerne hjælpe mig.... og så kunne i måske selv spille med..... :)http://www.outwar.com/page.php?x=2141838
Gravatar #8 - Acro
23. apr. 2004 16:52
#7 [email protected]:
Gæt hvem, der lige har rapporteret din konto som spam. Jeg håber, at andre gør det, så det elendige spil snart ophører.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login