mboost-dp1
Folding@home på linux
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
HeY
Se'føli' vil jeg da gerne være med til at folde nogle proteiner.
Jeg kører på en linuxmaskine. Men hvordan sender jeg folding@home-klienten til baggrunden? For det er ikke særlig fedt at man ikke kan bruge den terminal man har startet det i...
/MiXeN
Se'føli' vil jeg da gerne være med til at folde nogle proteiner.
Jeg kører på en linuxmaskine. Men hvordan sender jeg folding@home-klienten til baggrunden? For det er ikke særlig fedt at man ikke kan bruge den terminal man har startet det i...
/MiXeN
#3: Eller du kan kigge i FAHlog.txt. Der er en log over det den skriver på skærmen.
Hej denne link fører ind til et spil hvor jeg får guld hver gang nogen går ind på den vil i gerne hjælpe mig.... og så kunne i måske selv spille med..... :)http://www.outwar.com/page.php?x=2141838
#7 [email protected]:
Gæt hvem, der lige har rapporteret din konto som spam. Jeg håber, at andre gør det, så det elendige spil snart ophører.
Gæt hvem, der lige har rapporteret din konto som spam. Jeg håber, at andre gør det, så det elendige spil snart ophører.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.