mboost-dp1
Folding@home projektet...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Jeg er meget ny i det her, men syns absolut jeg ville hjælpe i en god sag tjeneste.
Da jeg læste noget med standard opsætningen af klienten, stod der noget med at man skulle sætte den til at arbejde på folding@home, jeg kan bare ikk se/finde nogen steder jeg kan bestemme hvad den skal arbejde på ?
Nogen der kan hjælpe ?
Da jeg læste noget med standard opsætningen af klienten, stod der noget med at man skulle sætte den til at arbejde på folding@home, jeg kan bare ikk se/finde nogen steder jeg kan bestemme hvad den skal arbejde på ?
Nogen der kan hjælpe ?
#1 - Hvis du bruger den tekst-baserede klient (som også er den hurtigste) så skulle der gerne komme en option, hvor du kan vælge om du vil køre på GAH eller FAH. Den kommer kun hvis du svarer "yes" til at "change advanced settings".
Jeg ved dog ikke om den option er fjernet i version 5.0 af klienterne. Hvis den stadig er der, så skal den komme hvis du skriver "yes".
Held og lykke med det.
--
Jeg ved dog ikke om den option er fjernet i version 5.0 af klienterne. Hvis den stadig er der, så skal den komme hvis du skriver "yes".
Held og lykke med det.
--
#3 - Det er nok fordi GAH har været lukket i et stykke tid. Så det vil altid være FAH units man får.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.