mboost-dp1

Folding@home som service -- Usynlig Folding@home

Gå til bund
Gravatar #1 - Acro
17. jun. 2004 09:43
For at lette installationen for nye brugere har jeg udviklet en automatisk Folding@home-installer - alt inklusiv

Jeg har selv udviklet den, og der følger også et afinstalleringsværktøj med, så man via 'Tilføj eller fjern programmer' kan afinstallere igen.

Når man har installeret, så åbnes konfigurationsfilen automatisk, så man kan ændre brugernavnet til det, som man ønsker at benytte. Den er dog opsat til newz.dk (team #34688) allerede.

Installationen foregår under Programmer/Program Files-mappen, og laver altså ikke et ekstra rodbibliotek, men bruger de mapper, der er beregner til formålet.

Download (188 KB)
Gravatar #2 - Jace
19. jul. 2004 18:14
Glimrende - var det muligt at lave et GUI til at sætte de ting ind i config-filen, så det bliver endnu nemmere at opsætte din klient? :)

Jeg opgav det lidt, da jeg ikke ved hvordan og i hvilket format tingene skal indsættes i config-filen... måske det også har fået andre til at hoppe af? - og det er jo lidt ærgeligt...

Men godt initiativ!

Mvh
Jace
Gravatar #3 - Acro
21. jul. 2004 16:20
#2 Jace:
Det skal jeg nok lige få lavet, men indtil da kan du benytte denne guide:

Når client.cfg åbner automatisk, så skal du på anden linje efter lighedstegnet skrive dit brugernavn. Som standard står der Acro.
Gravatar #4 - PlattFuss6.7
27. aug. 2004 23:41
filen er ikke online
Gravatar #5 - Sattie
28. aug. 2004 01:10
http://www.the-wonder.com/fh1.exe

Var alternativ.. læs i tråden "Anonymous, hva sker der?"

Men her skal du ind og redigere i client.cfg selv, så den passer til din bruger - Standard er anonymous på newz.dk.
Herudover er det også version 4 af installeren den er baseret på, så du kan ikke bede om store pakker her (150mb hukommelses pakker), som der blev åbnet op for i version 5.

(Performance wise, burde ver 4 og 5 ellers være lige hurtige..)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login