mboost-dp1

[email protected] IRC kanal

Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
4. mar. 2004 23:15
Er det ikke på tide at vi får et samlingspunkt til alle holdets 428(!) members? - Det tror jeg vist nok det er! :)
Derfor har vi (.J.a.B.o.G.) startet kanalen #[email protected] @ quakenet. Håber vi ses derinde!

P.S. Der ligger en lille overraskelse og venter i topic til jer. Fra alle os til alle jer ;-)

Jace - Over And Out
--
Gravatar #2 - Chingachgook
5. mar. 2004 00:01
#1: Sejt ;-)
Gravatar #3 - LeonM
5. mar. 2004 01:07
Lad os lige få en ordenlig link ?
Gravatar #4 - GandalfTheWhite
5. mar. 2004 01:14
#3: Eh, et link til hvad? :)
Gravatar #5 - LeonM
5. mar. 2004 08:02

Med min ringe viden troede jeg at det var en eller anden side som man kunne se. I min verden er en "kanal" noget som man indstiller sin radio til at modtage.

:) Leon Martinsen
Gravatar #6 - Acro
5. mar. 2004 18:22
[url=irc://irc.quakenet.org/#[email protected]]Link til IRC-kanal[/url]

Helt ærligt, kan I ikke bare komme ind på [url=irc://irc.efnet.org/#newz.dk]den officielle kanal for Newz.dk - på EFnet[/url]?
Gravatar #7 - LeonM
5. mar. 2004 20:44
Fint nok (hvis man har lidt tid at spilde)

..... siden kan ikke vises ....

Leon Martinsen
Gravatar #8 - Acro
5. mar. 2004 23:48
#7 LeonM:
Du kan ikke via eks. Internet Explorer logge på en IRC-server.

Jeg anbefaler Klient!
Gravatar #9 - Gruesome
7. mar. 2004 23:40
Og hvis man ikke gider betale for sin IRC klient, kan man bruge, HydraIRC, BersIRC, Xchat eller mIRC.

Skal lige siges at IRC er Internet Relay Chat, altså en protokol hvor folk joiner ind på en server og opretter "kanaler" hvor man kan snakke med hinanden.
Gravatar #10 - Yasw
22. mar. 2004 09:26
Tja, vi har da allerede en fin og fungerende en på EFNet. Vel ikke den helt store pointe i at have to med ca. de samme mennesker.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login