mboost-dp1
"-forceasm", "-forceSSE" og "-advmethods" og valg af fah og gah
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Hejsa
Jeg har lige hentet den nyste version af folding@home console (ikke betaen). Da jeg skulle sætte det op spurgte den om -advmethods, jeg sagde ja. MEn den har ikke spurgt om den skal bruge "-forceasm" og "-forceSSE", så hvordan sætter jeg edn til det?
Og jeg kan se at den også folder for gah projektet istedet for fah. Hvordan ændre jeg det?
På forhånd tak.
Jeg har lige hentet den nyste version af folding@home console (ikke betaen). Da jeg skulle sætte det op spurgte den om -advmethods, jeg sagde ja. MEn den har ikke spurgt om den skal bruge "-forceasm" og "-forceSSE", så hvordan sætter jeg edn til det?
Og jeg kan se at den også folder for gah projektet istedet for fah. Hvordan ændre jeg det?
På forhånd tak.
-forceSSE er udgået og erstatet med -forceasm. -forceSSE ville i tidligere versioner tvinge AMD prosessorer til at anvende SSE istedet for 3Dnow(+).
-forceasm vil i ver. 5 og opefter, bruge den højeste level af SSE / 3Dnow som er tilrådighed.
BEMÆRK: du skal have din køling af cpu'en IORDEN, såfremt du anvender den kommando.
Såfremt du IKKE anvender -forceasm og din pc'er stopper uden stop kommando, så vil programmet automatisk slå optimeret kode fra (SSE / 3Dnow+).
Hvilket igen reduserer belastningen af din cpu.
-forceSSE er udgået og erstatet med -forceasm. -forceSSE ville i tidligere versioner tvinge AMD prosessorer til at anvende SSE istedet for 3Dnow(+).
-forceasm vil i ver. 5 og opefter, bruge den højeste level af SSE / 3Dnow som er tilrådighed.
BEMÆRK: du skal have din køling af cpu'en IORDEN, såfremt du anvender den kommando.
Såfremt du IKKE anvender -forceasm og din pc'er stopper uden stop kommando, så vil programmet automatisk slå optimeret kode fra (SSE / 3Dnow+).
Hvilket igen reduserer belastningen af din cpu.
Jo netop og den slukker bare for frq til cpuen, hvilket igen betyder at komputeren låser. Men ellers kan langt de fleste pcers temperatur aflæses, nogle med et med følgende program. (ASUS m.fl.)
Mange bundkort kan anvende et program der hedder speedfan.
http://www.almico.com/sfdownload.php
Mange bundkort kan anvende et program der hedder speedfan.
http://www.almico.com/sfdownload.php
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.