mboost-dp1
hmmm
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
hey jeg kører f@h på min linux spand... jeg hedder jalabert og kører for team 34688 eller hvad det nu er i hedder... jeg har tjekket det efter så det er ikke det der er galt... men problemet er at jeg ikke kan finde mig selv på de stats sider ... hvad gør jeg galt?
En unit er delt op i frames (eller steps om man vil.)
Når alle frames'ene er er færdige, sendes uniten til serveren og du kommer på listen.
Fx. lige nu står min maskine og tygger på en 400 frame pakke og er nået 305 - så er der snart 90 point hjemme :)
Når alle frames'ene er er færdige, sendes uniten til serveren og du kommer på listen.
Fx. lige nu står min maskine og tygger på en 400 frame pakke og er nået 305 - så er der snart 90 point hjemme :)
argh damn!
vidste ikke denne spand var SÅ skod :D 1 dag = 100 frames :S men okay skolen har ikke råd til noget bedre :D
vidste ikke denne spand var SÅ skod :D 1 dag = 100 frames :S men okay skolen har ikke råd til noget bedre :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.