mboost-dp1

Hvordan man får de store WU'er på 600 points

Gå til bund
Gravatar #1 - mikeone
10. feb. 2005 22:00
Jeg undrede mig over at ud af 100 færdige WU'er var der ikke en eneste der gav de berømte 600 point (1140 proteinerne). Og nogle medlemmer havde mere eller mindre kun fået disse WU'er at arbejde med.
Men hvis I ikke alle ved det (og jeg er den eneste der ikke ved det) - så er det inde under Connections - hvor der er et flueben som skal krydses af, hvor man tillader at sende/modtage WU'er som er større end 5 Mb. Disse tager en del memory mens den arbejder - lige nu snupper den omkring 105 MB (Husk det !)

Happy folding....!!!

MikeOne
Gravatar #2 - MaxXDk
12. feb. 2005 21:37
Hmm ... kan være man skal prøve det?

Har 2 Gb RAM med en 3 GHz CPU ... :D
Gravatar #3 - k_madsen
19. feb. 2005 03:08
Du skal have sat sat 'tillad retur størrelse på mere en 5 mb 'til yes,(under configurationen) dernæst skal du have -advmethods i din opstarts streng.(Sålænge modulerne kører som prototype)
Har du valgt at køre f@h som en service, kan du på denne adresse finde måden hvorpå du kan ændre opstarts konfiguretionen.

Og sidst men IKKE mindst så skal du have en performance fraction som er = eller størrer en stanfords mindste krav. Denne værdi kan du IKKE gøre noget ved men den beregnes efter hvert afsluttet WU.
Gravatar #4 - mikeone
21. feb. 2005 10:29
Det forstår jeg ikke så meget af ;o)
Jeg har p.t. 3 af mine 8 computerer kørende på de store WU'er og uden problemer. Det tager dem alt imellem 3-5 dage af færdiggøre.
De køre alle sammen windows versionen.
Grunden til at jeg ikke har de sidste 5 på de store WU'er er at de kun har 256 mb ram og folk skal også have en chance for at arbejde på dem uden problemer. Og de store WU'er snupper 100 mb ram når de kører.

Happy Folding....

Mike
Gravatar #5 - k_madsen
22. feb. 2005 06:17
#4 Ok så er de store 600 point wu'er gået fra beta testing til normal, se også her for en uddybende forklaring på -advmethods flaget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login