mboost-dp1
IP lande statistik for F@H deltagere
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Synes lige jeg ville nævne den måske lidt oversete statistik for deltager lande. Danmark er faktisk på en flot
9 plads ud af 119 registrerede lande: http://folding.stanford.edu/maps/current.countries
Land og IP
-------------------
United States 47481
Netherlands 13987
Australia 9593
Canada 3841
France 1392
United Kingdom 855
Germany 851
Uruguay 567
Denmark 516
...
Dog skal man dog nok tolke, det kunne se ud som om Holland har mange IP'er til rådighed hvor vi i Danmark ofte my dele igennem NAPT og andre devices. Hvad siger i?
9 plads ud af 119 registrerede lande: http://folding.stanford.edu/maps/current.countries
Land og IP
-------------------
United States 47481
Netherlands 13987
Australia 9593
Canada 3841
France 1392
United Kingdom 855
Germany 851
Uruguay 567
Denmark 516
...
Dog skal man dog nok tolke, det kunne se ud som om Holland har mange IP'er til rådighed hvor vi i Danmark ofte my dele igennem NAPT og andre devices. Hvad siger i?
Ikke rigtigt, DK har næsten ligeså mange ip'er som SE hvilket skyldtes historiske årsager med ARPAnet og vores gode universiteters hurtige indtræden i nettet.
Jeg kan se at vi (Danmark) har fået et lille tip opad på listen :D
Den ser nu ud som følger:
United States 28416
Netherlands 9263
Australia 5716
Canada 2172
France 977
United Kingdom 659
Germany 509
Denmark 418
Uruguay 322
Så Uruguay er slået af pinden :D
Hvorfor mon alle tallene er faldet så meget?
Den ser nu ud som følger:
United States 28416
Netherlands 9263
Australia 5716
Canada 2172
France 977
United Kingdom 659
Germany 509
Denmark 418
Uruguay 322
Så Uruguay er slået af pinden :D
Hvorfor mon alle tallene er faldet så meget?
#3: Der er faktisk services, der kræver at man logger på med en dansk ip. Der var et værre hyr, da den lokale antenneforening skiftede ISP. Selskabet har rødder i USA, så vi havde amerikansk ip et stykke tid, og blev faktisk først koblet på DIX'en for nylig.
Der var en del skriveri i vores forum om hvor hurtigt det kunne rettes. Der var nogle folk, der var afhængig af det professionelt.
Jeg ved også at MSDN Academic Aliance, som vi har adgang til på AUC, bruger ip authentication på serveren.
Der var en del skriveri i vores forum om hvor hurtigt det kunne rettes. Der var nogle folk, der var afhængig af det professionelt.
Jeg ved også at MSDN Academic Aliance, som vi har adgang til på AUC, bruger ip authentication på serveren.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.