mboost-dp1
Lidt reklame ;-) F@H
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Som man har kunne se div. amdre steder er det muligt at hente et script jeg har lavet som installere F@H som service på computeren med laveste prioritet.
Skittet kan hentes her: http://pirater.dk/fah.zip
Hvis du finder en fejl, eller har ønske om flere funktioner i scriptet kan du skrive til: [email protected]
Happy folding :-)
Skittet kan hentes her: http://pirater.dk/fah.zip
Hvis du finder en fejl, eller har ønske om flere funktioner i scriptet kan du skrive til: [email protected]
Happy folding :-)
Sådan instllere du FAH
tryk på install.bat og læs det er står... (hvem der så gidder det...)
For at forsætte installationen skal du trykke på en tast, herefter bilver de nødvendige filer
kopieret til harddisken og servicen startet.
Hvis du ikke ønsker at bruge brugernavnet x-com (Det gør du selvføllig! Jeg har lavet scriptet og jeg vil
have lidt cridit for det *g* (ej fuck det! Jeg har lavet det for at det skal være nemmere at få en ordenlig
client på nogle computere så kan støtte dette gode projekt!)) (her foresætter jeg så hvordan du skal ændre
brugernavn) Så skal du gå ind på: c:\fah og finde filen config.cfg ... Denne fil skal du redigere med notepad.
For at ændre navnet, så skal du finde det sted hvor der står x-com og ændre det til dit eget navn, pas på du ikke
kommer til at slette nogle af de firkanter som er der!!!
Hvis du står og mangler scripts til andre formål er du velkommen til at skrive til: [email protected]
Happy folding!
tryk på install.bat og læs det er står... (hvem der så gidder det...)
For at forsætte installationen skal du trykke på en tast, herefter bilver de nødvendige filer
kopieret til harddisken og servicen startet.
Hvis du ikke ønsker at bruge brugernavnet x-com (Det gør du selvføllig! Jeg har lavet scriptet og jeg vil
have lidt cridit for det *g* (ej fuck det! Jeg har lavet det for at det skal være nemmere at få en ordenlig
client på nogle computere så kan støtte dette gode projekt!)) (her foresætter jeg så hvordan du skal ændre
brugernavn) Så skal du gå ind på: c:\fah og finde filen config.cfg ... Denne fil skal du redigere med notepad.
For at ændre navnet, så skal du finde det sted hvor der står x-com og ændre det til dit eget navn, pas på du ikke
kommer til at slette nogle af de firkanter som er der!!!
Hvis du står og mangler scripts til andre formål er du velkommen til at skrive til: [email protected]
Happy folding!
Jeg tror ikke jeg gidder lave support til win9x... Jeg tror ikke der er så mange som bruger det mere...
#10 - Lækkert at se så meget gå-på-mod :) hehe...
Nu må du endelig ikke opfatte det som kritik, men mere som en hjælp til at gøre dit program bedre, men: Det kunne være fedt hvis man selv kunne bestemme hvor den skal installere folding. Jeg har det nemlig liggende på e:\ for ikke at miste data ved en reinstall af windows... bare en tanke ;-)
--
Nu må du endelig ikke opfatte det som kritik, men mere som en hjælp til at gøre dit program bedre, men: Det kunne være fedt hvis man selv kunne bestemme hvor den skal installere folding. Jeg har det nemlig liggende på e:\ for ikke at miste data ved en reinstall af windows... bare en tanke ;-)
--
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.