mboost-dp1
Mange falder fra?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Kigger man på http://folding.extremeoverclocking.com/user_list.p... og ser efter alle de lysegrå, er der ganske mange der falder fra - hvad er grunden til dette?
Kan det være noget med at det er påskeferie? Vi var næsten oppe på 400 aktive brugere, men nu er vi på 365. Ved ikke om det kan være det.
Ja, vi kan jo altid håbe på at det er påskeferien der gør dette, men vi skal nok også regne med at der kommer en del til som lige skal se hvad det er for noget, også senere afinstallere det igen :S
Guess, thats life.
Guess, thats life.
Det undrer også mig, at folk generelt har så svært ved at fastholde interessen. Især fordi, der stort set ikke kræves noget af den enkelte. Når klienten én gang er installeret, passer den jo pænt sig selv...
Jeg tror ikke at påskeferien er skyld i at alle falder fra, men jeg tror vi ser nogle komme tilbage når de kommer hjem fra ferie. Det håber jeg da i hvert fald.
Tja, er jo nok ikke noget der kan overraske så meget. Ser man på tallet for hvor mange der har prøvet f@h, og hvor mange der er aktive, er forholdet omkring 5 til 1. Håber dog ikke at vi kommer helt derned :)
Der er sikkert nogen der er faldet fra, men vi skal vel også se på at vi får de dersens langsommelige tinkerunits tildelt nu..
Når man så endelig får en gromacs sker der self:
[09:04:24] Completed 65000 out of 250000 steps (26)
[09:05:18] Gromacs exception handled
[09:05:18]
[09:05:18] Folding@home Core Shutdown: SPECIAL_EXIT
[09:05:21] CoreStatus = 65 (101)
[09:05:21] Core internal error: SPECIAL_EXIT
ik fedt!
(+ at klienten fryser som også reporteret herinde osv.)
Når man så endelig får en gromacs sker der self:
[09:04:24] Completed 65000 out of 250000 steps (26)
[09:05:18] Gromacs exception handled
[09:05:18]
[09:05:18] Folding@home Core Shutdown: SPECIAL_EXIT
[09:05:21] CoreStatus = 65 (101)
[09:05:21] Core internal error: SPECIAL_EXIT
ik fedt!
(+ at klienten fryser som også reporteret herinde osv.)
Kunne godt forestille mig at brugere på bærbare hopper hurtigt fra, pga. larmen fra blæseren..... :-( Kører selv console klienten på en 2.6 Ghz bærbar. Programmet virker perfekt og tillader mig at bruge min computer fuldt ud lige som før...... men larmen fra blæseren er ikke til at holde ud.
Keep on folding .......
Keep on folding .......
Som nogle har nævnt, så udsendes der mange Tinker WU for tiden, og der bliver ikke mindre af dem fremover. De giver færre point end Gromacks, hvilket kan forklare noget af vores fald i producerede point.
Derfor har holdet bag f@h valgt at lave om på point systemet, hvilket skulle føre til flere point for en Tinker WU. Læs mere her.
Derfor har holdet bag f@h valgt at lave om på point systemet, hvilket skulle føre til flere point for en Tinker WU. Læs mere her.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.