mboost-dp1
næste mål?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
nu er top 50 snart i hus... hvad skal vi sætte som næste mål? 25 ville måske nok være et bud, men det ligger alligevel et godt stykke ude i fremtiden... top 30 er nok i hvert fald mere overskueligt... der går bare et par måneder ;)
/ZD
/ZD
Så er vi i Top 50!!! :-D Smukt. Tillykke til os alle. Top 30 er da klart et godt bud til at starte med. Mon ikke også at det bliver til top 25, der går bare ret lang tid. En sej kamp er det sgu', vi må bare blive ved med at sparke røv, så går det nok.
Næste mål må være at løbe fra p2p-community
Vi bliver altså hentet af nogle franskmænd om mindre end 20 dage, hvis vi ikke stramer ballerne :)
Vi bliver altså hentet af nogle franskmænd om mindre end 20 dage, hvis vi ikke stramer ballerne :)
hej jeg hedder baqar jeg har laget i profill i den og den her hjemme side er rigtig god og jeg mener det
Har sat top 30 ind som det næste mål, derefter kommer så top 25. Det ser jo pt. ud til at der er stor afstand fra 30 til 25, så top 30 virker mere overskueligt i første omgang.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.