mboost-dp1
Ny mand over 1 mio point !
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Tillykke D_Dog med at have rundet de 1.000.000 point på vores hold! Det er for vildt. Fedt at vi har et par tunge drenge på holdet, der trækker læsset og inspirerer os andre til at hoppe med på vognen.
Lækkert at se at du bare bliver ved med at folde løs. Håber at du vil blive ved og ved som mange af os andre. :)
Lækkert at se at du bare bliver ved med at folde løs. Håber at du vil blive ved og ved som mange af os andre. :)
Jeg satser på top 20 indenfor 2 måneder. Der skulle du gerne ligge nr. 17 Smasher :-)
Der skal jo battles ! :-D
Der skal jo battles ! :-D
Hehe, nice. Kører pt. med 3 computere 24/7, hvor de 2 dog er af ældre dato, men altid godt med point :D
Regner desværre ikke med at få flere på i et godt stykke tid. Øv!
Regner desværre ikke med at få flere på i et godt stykke tid. Øv!
Jeg har fået 3 venner med på vores hold, så det er da lækkert. :D Sandt, de kører ikke 24/7, men det er altid godt med point. De 2 andre computere jeg har kørende er på arbejdet.
Har kun 1 af mine 3 computere derhjemme stående tændt.
Spørger også mange om de ikke vil være med. Dog desværre ikke alle der vil det af den ene eller anden grund.
Har kun 1 af mine 3 computere derhjemme stående tændt.
Spørger også mange om de ikke vil være med. Dog desværre ikke alle der vil det af den ene eller anden grund.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.