mboost-dp1

Nye medlemmer

Gå til bund
Gravatar #1 - mikeone
4. mar. 2005 09:21
Der sker ikke meget i dette forum :o) - Nå men vi skal jo også folde !!!

Hvordan skaffer CustomPC så mange medlemmer hver dag - Jeg har fulgt dem de sidste par uger, og de får imellem 15-20 nye medlemmer hver dag !!! HOW ?
Det må da være muligt at gøre det samme for Newz.dk!

Any ideas - eller er folk ligeglade ?

Happy folding !

MikeOne
Gravatar #2 - Mort
4. mar. 2005 09:53
Personligt er jeg ikke ligeglad, men jeg har ikke lyst til at min PC står og larmer og sluger en masse strøm, uden jeg reelt får noget ud af det. Jeg kunne forestille mig at der var mange andre som havde det på samme måde.
Gravatar #3 - viperdk
4. mar. 2005 10:32
Jeg ville nok heller ikke gøre det hjemme, men da vi ikke skal betale for strømmen på vores skole - har vi en del til at folde.
Gravatar #4 - TWFH
4. mar. 2005 11:17
#3: Nu sørger du naturligvis for at spørge administratoren om lov, før du begynder på den slags narrestreger? Det er langt fra sikkert skolen har råd til at deres maskiner står og kværner med max. power hele tiden. For mit gamle gymnasiums vedkommende betød det at alle maskiner blev sat til at lukke ned kl. 17.00 en besparelse på godt 15% på elregningen - og da folding langt fra var så udbredt dengang, må man formode at besparelsen ved at foldere holder sig fra uddannelsesinstitutionernes maskinel må være ganske betragtelig.
De penge der skal bruges ekstra på strøm grundet folding kan kun tages et sted fra, og det er fra eleverne. Så tænk jer lige om, det kan have konsekvenser for andre.
Gravatar #5 - mikeone
4. mar. 2005 14:53
Det har du desværre nok ret i Wuzz - specielt når der er så få penge i uddannelsessektoren.
Gravatar #6 - XorpiZ
4. mar. 2005 15:17

Det var sgu et af de bedste indlæg jeg længe har læst herinde! Thumbs up :D
Gravatar #7 - JackDK
4. mar. 2005 15:47
Så er det delme godt, at jeg ikke skal betale strøm i min lejlighed!! :D De kan ikke finde nogen måler der hører til min lejlighed!! :p Men nu har jeg også en Athlon64 Winchester og den bruger en del mindre strøm end en P4!!
Gravatar #8 - mikeone
4. mar. 2005 22:17
#7 - He He - Lyder som en drømmesituation :)

Men back to topic - Hvordan lykkes det for CustomPC at få så mange nye medlemmer hver eneste dag ??? Hvad kan vi gøre anderledes.
Forslag ønskes !!!

MikeOne
Gravatar #9 - JackDK
4. mar. 2005 22:50
jamen det kan jo være nogen der får lov til, at bruge deres virksomhed eller skoles computere... se bare satcom, han har også mange computere der køere. ville næppe se hans elregning, hvis det var hjemme hos ham... :D
Gravatar #10 - Sattie
5. mar. 2005 06:58
#9 min elregning er skam også stor herhjemme.
Spørg selv nesa (Som stadig ikke har smidt en fiber efter mig :( )
Gravatar #11 - Sattie
5. mar. 2005 08:23
#7 hmm giv mig lige addressen, så får du nok en nabo snart :p
Gravatar #12 - JackDK
5. mar. 2005 12:18
#10 og #11

Nitte... jamen jeg bor i Aalborg og der bare SLET ikke noget godt Inet. Har lige bestilt CC istedet for Stofanet...
Gravatar #13 - mikeone
5. mar. 2005 15:42
#4 - Hvis vi skal køre den lidt videre, så kan vi tale om Kyoto aftale og CO2 udslip. Vi sidder alle her og folder for at hjælpe forskere rundt omkring i verden med at finde en løsning på vores sygdomme (delvist sygdomme skabt i den vestlige verden bl.a. pga vores livsstil), men samtidig sidder XX millioner computere rundt omkring i verdenen og knokler på Seti, Folding, Einstein etc. og bruger en masse megawatt i strøm og dermed også med til at bidrage til en forøgelse af Co2 udslippet (som vi i forvejen har store problemer med at overholde). Dermed er vi også med til at skabe et andet problem - Drivhuseffekt - hvilket måske rammer endnu flere mennesker i verdenen (på længere sigt måske hele menneskeheden) - Så hvad er bedst ???
I don't know - Jeg folder videre indtil jeg selv har et svar...

Måske kan vi også folde os til løsningen af drivhuseffekten ;o)

Happy folding

MikeOne
Gravatar #14 - Sattie
5. mar. 2005 16:36
Nyeste projekt.. Folding@greenhouse-warming

eller Folding@global-warming

hmm tjauw, hvorfor ikke :)
Gravatar #15 - Indox
5. mar. 2005 16:57
Så lad os opføre flere vindmøller :)
Gravatar #16 - Sattie
5. mar. 2005 18:47
Fandme så :)
Vi reducere co2 udledningen, får en højere el regning, og sidst men ikke mindst:
Vi får en ekspertise i vindmøler!
(mere end vi har nu)

Vi kan jo så forske mere i havvindmøler, da ingen vil have dem på land...

Hey, vi løser ikke bare sunheds problemmer, vi løser samfundsproblemmer :p
Gravatar #17 - Indox
5. mar. 2005 20:32
Det var da helt vildt, så kreative vi er :)
Gravatar #18 - JackDK
6. mar. 2005 11:34
hehe... der fik denne tåd godt nok en vending!!! :D
Gravatar #19 - buch
6. mar. 2005 12:52
fordelen ved at vi har så højt et co2 udslip er at folk´s levealder bliver forkortet og på den måde sparer vi penge på pension :)
Gravatar #20 - XorpiZ
6. mar. 2005 13:12
Testindlæg, sorry

Edit:

Fint nok.. nu kan jeg skrive igen :D Den brokkede sig over at jeg ikke var logget på før, selvom jeg var logget ind osv :>
Gravatar #21 - JackDK
6. mar. 2005 18:24

Det er rigtigt. DEt er det samme med rygning. Selv om, at der er så mange udgifter på rygere i form af kræft behandling osv, så sparer staten milliarder af kroner fremfor hvis de blev gamle. Det er en smadret samligning, mener det var metroexpress der havde lavet den undersøgelse... :S
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login