mboost-dp1
Nye medlemmer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Der sker ikke meget i dette forum :o) - Nå men vi skal jo også folde !!!
Hvordan skaffer CustomPC så mange medlemmer hver dag - Jeg har fulgt dem de sidste par uger, og de får imellem 15-20 nye medlemmer hver dag !!! HOW ?
Det må da være muligt at gøre det samme for Newz.dk!
Any ideas - eller er folk ligeglade ?
Happy folding !
MikeOne
Hvordan skaffer CustomPC så mange medlemmer hver dag - Jeg har fulgt dem de sidste par uger, og de får imellem 15-20 nye medlemmer hver dag !!! HOW ?
Det må da være muligt at gøre det samme for Newz.dk!
Any ideas - eller er folk ligeglade ?
Happy folding !
MikeOne
Jeg ville nok heller ikke gøre det hjemme, men da vi ikke skal betale for strømmen på vores skole - har vi en del til at folde.
#3: Nu sørger du naturligvis for at spørge administratoren om lov, før du begynder på den slags narrestreger? Det er langt fra sikkert skolen har råd til at deres maskiner står og kværner med max. power hele tiden. For mit gamle gymnasiums vedkommende betød det at alle maskiner blev sat til at lukke ned kl. 17.00 en besparelse på godt 15% på elregningen - og da folding langt fra var så udbredt dengang, må man formode at besparelsen ved at foldere holder sig fra uddannelsesinstitutionernes maskinel må være ganske betragtelig.
De penge der skal bruges ekstra på strøm grundet folding kan kun tages et sted fra, og det er fra eleverne. Så tænk jer lige om, det kan have konsekvenser for andre.
De penge der skal bruges ekstra på strøm grundet folding kan kun tages et sted fra, og det er fra eleverne. Så tænk jer lige om, det kan have konsekvenser for andre.
#4 - Hvis vi skal køre den lidt videre, så kan vi tale om Kyoto aftale og CO2 udslip. Vi sidder alle her og folder for at hjælpe forskere rundt omkring i verden med at finde en løsning på vores sygdomme (delvist sygdomme skabt i den vestlige verden bl.a. pga vores livsstil), men samtidig sidder XX millioner computere rundt omkring i verdenen og knokler på Seti, Folding, Einstein etc. og bruger en masse megawatt i strøm og dermed også med til at bidrage til en forøgelse af Co2 udslippet (som vi i forvejen har store problemer med at overholde). Dermed er vi også med til at skabe et andet problem - Drivhuseffekt - hvilket måske rammer endnu flere mennesker i verdenen (på længere sigt måske hele menneskeheden) - Så hvad er bedst ???
I don't know - Jeg folder videre indtil jeg selv har et svar...
Måske kan vi også folde os til løsningen af drivhuseffekten ;o)
Happy folding
MikeOne
I don't know - Jeg folder videre indtil jeg selv har et svar...
Måske kan vi også folde os til løsningen af drivhuseffekten ;o)
Happy folding
MikeOne
Fandme så :)
Vi reducere co2 udledningen, får en højere el regning, og sidst men ikke mindst:
Vi får en ekspertise i vindmøler!
(mere end vi har nu)
Vi kan jo så forske mere i havvindmøler, da ingen vil have dem på land...
Hey, vi løser ikke bare sunheds problemmer, vi løser samfundsproblemmer :p
Vi reducere co2 udledningen, får en højere el regning, og sidst men ikke mindst:
Vi får en ekspertise i vindmøler!
(mere end vi har nu)
Vi kan jo så forske mere i havvindmøler, da ingen vil have dem på land...
Hey, vi løser ikke bare sunheds problemmer, vi løser samfundsproblemmer :p
Det er rigtigt. DEt er det samme med rygning. Selv om, at der er så mange udgifter på rygere i form af kræft behandling osv, så sparer staten milliarder af kroner fremfor hvis de blev gamle. Det er en smadret samligning, mener det var metroexpress der havde lavet den undersøgelse... :S
Det er rigtigt. DEt er det samme med rygning. Selv om, at der er så mange udgifter på rygere i form af kræft behandling osv, så sparer staten milliarder af kroner fremfor hvis de blev gamle. Det er en smadret samligning, mener det var metroexpress der havde lavet den undersøgelse... :S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.