mboost-dp1

Opsætning af HT maskiner

Gå til bund
Gravatar #1 - miv83
26. okt. 2004 19:31
Hejsa.. Er helt ny med FAH og skulle lige høre om nogen kan fortælle mig hvordan man skal sætte det op? Jeg har en 2,8Ghz P4 HT og jeg har installeret consollen to gange men det er kun den ene der kommer videre. Selvom det ser ud som om "begge" CPU'er kører under jobliste. Jeg har lavet en hel standard installation. Hvordan får man den bedste opsætning??
Gravatar #2 - Klok
27. okt. 2004 06:05
Jeg kører selv med en HT processor, og to klienter uden problemer (Jeg kører begge som services).

Jeg tror du skal prøve at afinstallerer den klient der ikke folder, også installerer den på ny.

Du kan også vælge at slå HT fra, også bare kører en klient, men det er jo knap så interessant.
Gravatar #3 - x3me-brain
27. okt. 2004 08:39
Du skal huske at installere klienterne i forskellige dir's med forskellig MachineID og køre dem med -local switch. Ellers vil de konflikte.
Gravatar #4 - Klok
27. okt. 2004 10:59
#3: Øhhh...er det ikke noget 5'eren selv ordner.

Jeg mener da ikke jeg gjorde nogle af de ting da jeg installerede.
Gravatar #5 - miv83
27. okt. 2004 17:46
Hvad gør den kommando -local??? Sender den stadig automatisk?
Gravatar #6 - Jace
27. okt. 2004 21:01
#5 - Den gør så indstillingerne bliver gemt lokalt (-local) istedet for at blive gemt i registreringsdatabasen. Der kan nemlig kun ligger indstillinger for en klient i registreringsdatabasen, så hvis man skal have 2 klienter eller mere, så er man nødt til at gemme indstillingerne lokalt i mappen. Håber det var svar nok :)

Happy Folding

Mvh
Jace
Gravatar #7 - JackDK
28. okt. 2004 13:25
Hvad er fordelen egentlig ved at ha 2 klienter til, at køre? Bliver cpu kræften ikke bare delt op i to = den samme tid, som at gennemgå 2 Wu efter hinanden??
Gravatar #8 - x3me-brain
28. okt. 2004 13:29

Det er hvis man har et system med HT eller dual-CPU. Så kan man udnytte begge CPU'er (virtuelle eller fysiske) på den måde.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login