mboost-dp1
Opsætning af HT maskiner
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Hejsa.. Er helt ny med FAH og skulle lige høre om nogen kan fortælle mig hvordan man skal sætte det op? Jeg har en 2,8Ghz P4 HT og jeg har installeret consollen to gange men det er kun den ene der kommer videre. Selvom det ser ud som om "begge" CPU'er kører under jobliste. Jeg har lavet en hel standard installation. Hvordan får man den bedste opsætning??
Jeg kører selv med en HT processor, og to klienter uden problemer (Jeg kører begge som services).
Jeg tror du skal prøve at afinstallerer den klient der ikke folder, også installerer den på ny.
Du kan også vælge at slå HT fra, også bare kører en klient, men det er jo knap så interessant.
Jeg tror du skal prøve at afinstallerer den klient der ikke folder, også installerer den på ny.
Du kan også vælge at slå HT fra, også bare kører en klient, men det er jo knap så interessant.
Du skal huske at installere klienterne i forskellige dir's med forskellig MachineID og køre dem med -local switch. Ellers vil de konflikte.
#5 - Den gør så indstillingerne bliver gemt lokalt (-local) istedet for at blive gemt i registreringsdatabasen. Der kan nemlig kun ligger indstillinger for en klient i registreringsdatabasen, så hvis man skal have 2 klienter eller mere, så er man nødt til at gemme indstillingerne lokalt i mappen. Håber det var svar nok :)
Happy Folding
Mvh
Jace
Happy Folding
Mvh
Jace
Det er hvis man har et system med HT eller dual-CPU. Så kan man udnytte begge CPU'er (virtuelle eller fysiske) på den måde.
Det er hvis man har et system med HT eller dual-CPU. Så kan man udnytte begge CPU'er (virtuelle eller fysiske) på den måde.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.