mboost-dp1
p2p-community
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
kom nu gutter og gutinder vi må sgu sparke lidt mere røv de er ved at komme for tæt på ud og skaf flere til at folde :)
Det skal vi da. :) Er sikker på at jeg kan skaffe tre mere og mon ikke de kan erhverve et par foldere mere også.
Måske det også ville være en idé hvis vi dopede vores computere med lidt ekstra volt og MHz. Det har jeg i hvert fald gjort.
Der er ingen tvivl om at kampen mod p2p-community kommer til at koge for vildt!
Måske det også ville være en idé hvis vi dopede vores computere med lidt ekstra volt og MHz. Det har jeg i hvert fald gjort.
Der er ingen tvivl om at kampen mod p2p-community kommer til at koge for vildt!
Det begynder at ligne noget. p2p-community har stoppet deres explosive vækst, mens vi stadig stiger kæmper os fra med flere og flere point pr. døgn.
Nice Work, newz.dk!!
Nice Work, newz.dk!!
Jeg har nu fusket lidt på jobbet så klokken 1 hver nat tænder 6 x p4 og folder hele natten. Det burde give lidt ;)
Det er faktisk lykkes os at vende bøtten - således at vi for de sidste 3 timer har lavet FLERE point end p2p-community! 5,977 mod 5,903 SÅDAN!
Så kan de håne os på fransk så meget de vil ;)
Så kan de håne os på fransk så meget de vil ;)
Jammen, det holdt bare ikke så længe :S
Nu er de igen foran, og stigende og så mangler de kun 38 dage før vi er slået :S
Nu er de igen foran, og stigende og så mangler de kun 38 dage før vi er slået :S
Jeg har en del som ligger i kø for at blive affleveret, og et par stykker som er færdige om en lille times tid :)
Don't worry guys, keep up the good spirit! :D
Don't worry guys, keep up the good spirit! :D
Ja, regnede også med det var en stakket frist.
Hvis man kigger på vores udvikling siden vi blev "truet" af p2p-community, så er den tæmmelig imponerende. Vi har virkelig formået at komme op tempo. En margin på 30-40 dage til "overtake" har været stabil og vi er gået fra 20.000 til næsten 40.000 point pr. døgn - SEJT! (hjulpet af ny point tildeling selvfølgelig)
Det bliver rimelig heftigt om to dage. Der ligger p2p-community lige under os og begge holde ser ikke ud til at stoppe før top 25. Virkelig en gyser :)
Ja, regnede også med det var en stakket frist.
Hvis man kigger på vores udvikling siden vi blev "truet" af p2p-community, så er den tæmmelig imponerende. Vi har virkelig formået at komme op tempo. En margin på 30-40 dage til "overtake" har været stabil og vi er gået fra 20.000 til næsten 40.000 point pr. døgn - SEJT! (hjulpet af ny point tildeling selvfølgelig)
Det bliver rimelig heftigt om to dage. Der ligger p2p-community lige under os og begge holde ser ikke ud til at stoppe før top 25. Virkelig en gyser :)
Hehe ;)
Man mangler helt en speaker der kan fortælle om det dramatiske løb, mellem hestene Newz.dk og P2P-community ;)
Jeg er ret sikker på at Newz.dk er outsideren ude fra landet, som ingen tror på og p2p er araber hingsten.
Lur mig om sådanne film/bøger/blade ikke plejer at ende med at den den lille bonde hest vinder ;o)
(Ok ok, indrømmet. Jeg er en 9-årig pige som elsker Pony-blade :D )
Man mangler helt en speaker der kan fortælle om det dramatiske løb, mellem hestene Newz.dk og P2P-community ;)
Jeg er ret sikker på at Newz.dk er outsideren ude fra landet, som ingen tror på og p2p er araber hingsten.
Lur mig om sådanne film/bøger/blade ikke plejer at ende med at den den lille bonde hest vinder ;o)
(Ok ok, indrømmet. Jeg er en 9-årig pige som elsker Pony-blade :D )
1. Bah j's saw that at the level of the stats of the team for folding@home that they etaient not far of us as for their daily production of proteins and qu it had not poorly d wear. Brief one not the alone team that did a sensational entry in the stats: D they stick us to the buttocks one goes certe to double them in not a long time but would be necessary not our production to lower. C HERE
edit ayé jai edited.. and yes my bar d spaces is dead.. this keyboard m will have done 2 months.. not poorly c the average: D
2. Pretty Certe link but your post in francais there gives what?
3. change your bar spaces
4. I also noticed the strong tres progression of the equipe Newz.bk.. I wondered this is that those it.. I went on their site.. but the I more nothing understood lol
We do not speak the same language
But this is well concurence & pliage of molecule..
Ca always does advanced the Schmilblik...
edit ayé jai edited.. and yes my bar d spaces is dead.. this keyboard m will have done 2 months.. not poorly c the average: D
2. Pretty Certe link but your post in francais there gives what?
3. change your bar spaces
4. I also noticed the strong tres progression of the equipe Newz.bk.. I wondered this is that those it.. I went on their site.. but the I more nothing understood lol
We do not speak the same language
But this is well concurence & pliage of molecule..
Ca always does advanced the Schmilblik...
hehe, nu har de opdaget denne tråd
surt for dem at babelfish ikke understøtter dansk ;)
bonjour monde!
surt for dem at babelfish ikke understøtter dansk ;)
bonjour monde!
Hello Guys!
I'm from the p2p-community team. Since I'm the first who has been able to register in you site, though I don't speak a word af Danish, I'm here to say goodbye in the name of all p2p-community team.
A message at your intention has been posted by another member in the thread behind the link Klok has found; so come there and we will be please if you reply in english, you may do it even without registering.
We all hope you'll continue your good job on folding and that both our teams may be able to reach the top of the rankings alongside each other.
Good luck! See you!
phq
I'm from the p2p-community team. Since I'm the first who has been able to register in you site, though I don't speak a word af Danish, I'm here to say goodbye in the name of all p2p-community team.
A message at your intention has been posted by another member in the thread behind the link Klok has found; so come there and we will be please if you reply in english, you may do it even without registering.
We all hope you'll continue your good job on folding and that both our teams may be able to reach the top of the rankings alongside each other.
Good luck! See you!
phq
Måske skulle vi snart spørge teamedbpriser og overcloking.dk om hjælp med at løbe fra de skide frøædere.
#17: Jeg har gået og leget lidt med samme tanke i et stykke tid. Har dog kasseret den igen op til flere gange. Mest fordi, jeg tror, det vil være for svært, at få folk til at skifte midt i et projekt. Hvis det blev annonceret, at F@H 3 ville starte om en måned, hvor alle ville starte fra 0, så var snakken en hel anden. Jeg havde forestille mig, at holdet kunne hedde noget i stil med 'United .dk Sites Team', og så kunne folk ellers knytte sig til deres favorit site ved at sætte [newz.dk], [overlocking.dk], [edbpriser.dk] osv. efter deres nick. Så ville der være mulighed for at lave et kick-ass team, samtidig med, at man forbliver tro mod sit foretrukne site.
Så har de lige fået en venlig hilsen på deres debatsider fra os. Jeg skrev på Fransk:
"Dansk er let, ikke langt fra Engelsk rent gramatisk. ;) Lidt konkurence er altid godt for molekylerne... lad det bedste hold vinde. Kom så Europa."
"Dansk er let, ikke langt fra Engelsk rent gramatisk. ;) Lidt konkurence er altid godt for molekylerne... lad det bedste hold vinde. Kom så Europa."
Hi, i'm Il turisto the creator and the administrator of p2p-community team and website).
I'm sorry for my poor english but i wanna know if it is possible to keep contact between our team.
We have a good feeling with alliance francophone since the time of genome@home (our team was called p2p-projet100k in this time)
Someone of you can speak french? Because my dansk ("danois" in english but i'm not sure (you langage in fact)) is more porr than my english ;-).
Do you know the name of a dansk/french or english translator?
So see you and do not forget that you are welcome in our website and forum.
I'm sorry for my poor english but i wanna know if it is possible to keep contact between our team.
We have a good feeling with alliance francophone since the time of genome@home (our team was called p2p-projet100k in this time)
Someone of you can speak french? Because my dansk ("danois" in english but i'm not sure (you langage in fact)) is more porr than my english ;-).
Do you know the name of a dansk/french or english translator?
So see you and do not forget that you are welcome in our website and forum.
il turisto, je parle francais (accent du Québec). Merci pour votre suggestion (est discutée à un niveau plus élevé)! J'offre ma compétence pour la traduction, entre nos deux équipes.
(il turisto, jeg taler Fransk (Quebec accent). Tak for jeres forslag (skal debateres på et højere niveau)! I mellemtiden tilbyder jeg evt. oversættels imellem vore to teams.)
(il turisto, jeg taler Fransk (Quebec accent). Tak for jeres forslag (skal debateres på et højere niveau)! I mellemtiden tilbyder jeg evt. oversættels imellem vore to teams.)
qu'entends tu pas un niveau plus eleve?
C'est super sympa se ta part d'offrir tes competences.
Si c'est plus simple pour toi nous pouvons converser en anglais.
(mais pas en danois car c'est une langue un peu compliquée pour nous qui sommes neophite)
C'est super sympa se ta part d'offrir tes competences.
Si c'est plus simple pour toi nous pouvons converser en anglais.
(mais pas en danois car c'est une langue un peu compliquée pour nous qui sommes neophite)
Dette er en konkurrence vi er ude i. Ikke et ransk-Dansk samarbejde :) Der er kun et at gøre. Vi må finde nogle flere foldere... Hurtigt.
"There can be, only one!"
"There can be, only one!"
Har lige kigget på deres hold, og det er jo ikke fordi de har de her urimeligt superfoldere, de har bare flere som laver de der 3-400 point pr. dag. Det må vi da kunne gøre bedre selv. Det er ud og installere programmet som service på så mange maskiner vi kan =) GO GO GO GO.
Næste uges newz.dk afstemning?
Selv ser jeg ingen grund til at indgå alliancer på nuværende tidspunkt :)
Selv ser jeg ingen grund til at indgå alliancer på nuværende tidspunkt :)
Hvad tænkes der på? Et samarbejde blandt de danske hold, eller med det franske hold?
Begge dele ser jeg ikke som værende særligt realistisk. I begge tilfælde vil det betyde at man skal starte forfra og det vil da være lidt kedeligt.
Begge dele ser jeg ikke som værende særligt realistisk. I begge tilfælde vil det betyde at man skal starte forfra og det vil da være lidt kedeligt.
#29: Som jeg skrev, så finder jeg det heller ikke særlig plausibelt midt i et igangværende projekt. MEN, når f@h v2 er slut, så mener jeg bestemt, at vi burde kigge i den retning der hedder, at vi slår os sammen med nogle andre teams - danske teams(!). Om der så kommer en f@h v3, der starter helt forfra stats-wise, ligesom det skete fra v1 til v2, eller om det bliver et helt andet projekt, må tiden jo vise.
Der er nu små 100.000 point mellem os og p2p - det betyder vi bliver hentet om 10 - 12 dage.
Vores produktion er dog stigende p.t. men slet ikke nok til at klare p2p's stigende medlemstilstrømning. Vi laver mange flere point pr. medlem, men de er flere end os og bliver endnu flere, hurtigere.
Med andre ord, hvis vi skal have en chance for at vise dem hvem der bestemmer, så skal vi have mange nye medlemmer, hurtigt!
Nyhedsgrupper, læserbreve, kantineopslagstavler, You name it!
FOLD FORREST, FOLD!
Vores produktion er dog stigende p.t. men slet ikke nok til at klare p2p's stigende medlemstilstrømning. Vi laver mange flere point pr. medlem, men de er flere end os og bliver endnu flere, hurtigere.
Med andre ord, hvis vi skal have en chance for at vise dem hvem der bestemmer, så skal vi have mange nye medlemmer, hurtigt!
Nyhedsgrupper, læserbreve, kantineopslagstavler, You name it!
FOLD FORREST, FOLD!
#34 jo mere man stræber efter at ligge øverst jo mere folder man for videnskaben. ;D
Smukt. Ethvert nyt medlem er guld værd. :) Der skal virkelig foldes løs. Selvfølgelig folder vi for videnskaben, men samtidigt for at vinde. Giver da meget mening. :D
uff... jeg synes de gainer med mere og mere pr dag :( 11.874 point/dag! og kun 50.000 point før vi bliver taget!
det er muligt de er ca. 250 flere end os, men skal der sgu virkelig foldes! og skaffes medlemmer!
"this is where you gotta ask yourself: »do I feel lucky?« well do you? punk?"
det er muligt de er ca. 250 flere end os, men skal der sgu virkelig foldes! og skaffes medlemmer!
"this is where you gotta ask yourself: »do I feel lucky?« well do you? punk?"
he he... lidt alternativ medlemsrekruttering:
http://www.overclocking.dk/forum.asp?mode=traade&a...
Lad os håbe det virker ;)
/ZD
http://www.overclocking.dk/forum.asp?mode=traade&a...
Lad os håbe det virker ;)
/ZD
nå ja... det var da et forsøg værd :P regnede nu heller ikke med at det ville få den store effekt, men om ikke andet får vi da pænt fortalt dem at de er sat af og at vi er helt uden for rækkevidde :P
og en eller anden moderator kunne åbenbart heller ikke lide det... det er allerede væk igen... men ok.. det var nok også en "lidt" tåbelig indskydelse jeg fik...
Hmm, det er jo ikke direkte tåbeligt at bede andre danske hold om hjælp - ordvalget var bare uheldigt.
For det strammer alvorligt til i enden gutter! 4 (fire!) dage til vi bliver hentet og vi har leveret de "dårligeste" resultater længe - under 3.000 point for tre timer.
Hvis det på nogen måde er muligt at få andre DK hold ind under/sammen med newz.dk, er tiden NU. Det ville genere franskmændene en hel del og gøre vores tur mod top 10 en del lettere.
Nogen der har undersøgt muligheden?
(ja, ved godt at "Selv ser jeg ingen grund til at indgå alliancer på nuværende tidspunkt :)" stod for min konto for nogle dage siden, men lad det være "alliancer med andre end DK hold" :)
For det strammer alvorligt til i enden gutter! 4 (fire!) dage til vi bliver hentet og vi har leveret de "dårligeste" resultater længe - under 3.000 point for tre timer.
Hvis det på nogen måde er muligt at få andre DK hold ind under/sammen med newz.dk, er tiden NU. Det ville genere franskmændene en hel del og gøre vores tur mod top 10 en del lettere.
Nogen der har undersøgt muligheden?
(ja, ved godt at "Selv ser jeg ingen grund til at indgå alliancer på nuværende tidspunkt :)" stod for min konto for nogle dage siden, men lad det være "alliancer med andre end DK hold" :)
#44:
"lidt tåbelig" er et mildt udtryk, imo.
Er ikke i tvivl om at hvis nogen fra andre teams, forsøgte en lignende strategi, ville de blive haglet ned her på forummet.
Samtidig er det ikke den bedste reklame for newz.dk crew, at spamme andre fora. De støtter trods alt op om projektet med forum, guides, etc
my 2 cents
"lidt tåbelig" er et mildt udtryk, imo.
Er ikke i tvivl om at hvis nogen fra andre teams, forsøgte en lignende strategi, ville de blive haglet ned her på forummet.
Samtidig er det ikke den bedste reklame for newz.dk crew, at spamme andre fora. De støtter trods alt op om projektet med forum, guides, etc
my 2 cents
Nu har jeg sagt tillykke til p2p.
Om vi kan lide det eller ej, må man sige det gør et godt stykke arbejde ;)
Om vi kan lide det eller ej, må man sige det gør et godt stykke arbejde ;)
jeg har indset at det var pænt hul i hovedet den måde jeg fik skrevet det på... jeg forsøgte også at få mildnet lidt op på på det med et indlæg hvor jeg skrev noget i stil med "I kunne også se det som et spark bagi til at komme i gang ;) fold for newz, fold for oc.dk - whatever - men fold for videnskaben!", men det nåede ikke rigtig ind før tråden var slettet...
men hvis der er nogle oc.dk'ere der læser dette, så vil jeg godt benytte lejligheden til at sige: undskyld! jeg tænkte mig ikke om... (og det gælder egentlig også til vores eget hold... jeg har sgu nok fået givet os et lidt dårligt image hos de andre .dk-hold)
men hvis der er nogle oc.dk'ere der læser dette, så vil jeg godt benytte lejligheden til at sige: undskyld! jeg tænkte mig ikke om... (og det gælder egentlig også til vores eget hold... jeg har sgu nok fået givet os et lidt dårligt image hos de andre .dk-hold)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.