mboost-dp1

portugal@folding går amok!

Gå til bund
Gravatar #1 - Miphisto
17. maj 2005 15:59
Så er der endnu et team der rykker derud af.
http://folding.extremeoverclocking.com/team_summar...
det ser ud til de lige pludselig får stakke vis af nye foldere.
tror måske vi skulle prøve at reklamere lidt med vores lille team, feks. nævne det på andre forums med et lille link etc.
Gravatar #2 - mikeone
18. maj 2005 08:56
De gør også lidt mere ud af situationen....Masser af reklamer rundt omkring og egen side etc:
http://portal.portugalfolding.com/blog.php
Gravatar #3 - Miphisto
18. maj 2005 12:03
Jeg tror faktisk også godt vi kunne få en heftig produktion. Vi skal bare alle sammen ud og snakke om det div steder, her mener jeg andre forums. helst danske self :)

Prøv evt. se her
Gravatar #4 - k_madsen
18. maj 2005 13:47
Jeg vil mene, at en så kraftig tilgang kun kan opnåes via TV.
Tema udsendelse.
Gravatar #5 - Norton
18. maj 2005 19:56
Skriv til illustreret videnskab og viden om på dr1/2
Gravatar #6 - mikeone
19. maj 2005 21:47
Miphisto - Godt indlæg !!!
Gravatar #7 - TWFH
20. maj 2005 06:13
Nu er det kun min mening, men som udenforstående virker det som om der er mere konkurrence end der er goodwill i det her projekt for mange - det ENESTE i lader til at gå op i er at jeres hold skal have flest points, og bliver i overhalet er det en ren katastrofe, og der skal reklameres for hårdt overalt og alle jeres venner skal overtales til at folde - "for the team", selfølgelig. Hvis det handlede om at hjælpe, ville ingen danne hold men folde individuelt - kan alligevel dårligt forestille mig, at projektet som sådan bliver styrket af, at folk danner hold og leger "min er størst". Bortset fra Zerg-effekten, selvfølgelig - Stanford (og elselskaberne) drager jo nytte af, at så mange tosser som muligt øger deres elforbrug (markant) for noget, som ellers ville koste Stanford milliarder i indkøb af regnekraft.
Gravatar #8 - JackDK
20. maj 2005 06:31

Nu tror jeg så, at hvis man ikke havde denne konkurrence effekt, så ville der faktisk ikke blive ydet så meget Goodwill. Største delen af brugerne der yder deres goodwill er jo alligevel folk, der har deres computer tændt mange timer i døgnet... :) Men ja, vi er da heldige, at cpuerne kommer til, at bruge mindre og mindre strøm! :D
Gravatar #9 - Klok
20. maj 2005 08:15
#8:
vi er da heldige, at cpuerne kommer til, at bruge mindre og mindre strøm

Er det bare mig, eller har vi kun puttet større og større strømforsyninger i computerne siden de første kom?

Skyldes det ikke bla. CPU'er som tager mere og mere strøm?
Gravatar #10 - k_madsen
20. maj 2005 10:46
Ikke for os der kører amd der falder effekt forbruget.
Gravatar #11 - x3me-brain
20. maj 2005 10:57
Jeg tror mere det er de nye GPU'er der er problemet i maskinen. I hvert fald for os amd folk som #10 siger. De har vel ikke gjort andet end at sænke effektforbruget siden athlon 64 kom.
Gravatar #12 - k_madsen
20. maj 2005 19:28
Jo og nu kommer X2 med 2*2400 mhz til under 90 watt.
Så det går den rigtige vej.
Og så vidt som jeg læser diverse test, med tilhørende kommentarer, så sættes lav effekt forbrug, højere og højere i diverse tests, hvilket også MÅ betyde, at fabrikanterne vil vægte lav effekt som et vigtigt parameter.SÅ det går vel i den rigtige retning tror jeg.
Gravatar #13 - Yasw
23. maj 2005 13:41
Med hensyn til at gøre noget ekstra god reklame, så kunne man jo starte med at opdatere Folding@Home sektionen her på newz.dk. Den er jo over et år gammel nu, hvor der står at vi er i top 500. Det er vel lidt misvisende.
Det giver da et godt indtryk vil jeg mene, at vi har ligget på en 30 plads temmelig længe nu. Det viser da at holdet er seriøst og blandt de "store", og ikke bare endnu et nystartet hold der prøver at komme frem.
Så om ikke andet, kunne man da starte med lige at opdatere den. For siden er god at linke til hvis man vil fortælle andre om projektet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login