mboost-dp1

Rekortforsøg?

Gå til bund
Gravatar #1 - Klok
30. maj 2004 10:08
Hej
Jeg kom til at tænke på om vi ikke skulle lave en lille happiening. Det jeg tænker er at vi skulle forsøge at sætten en rekort her på newz, med den største daglige produktion.

Vi kunne evt. fastsætte en dato, også skulle alle snakke med konen/kæresten/arbejdsgiveren osv. også få lov til at havde maskinen/maskinerne kørende hele dette døgn.
Nogle kunne måske enda få lov til at installere F@H på nogle ekstra maskiner, bare i dette døgn.

Hele målet er at vi får lidt sjov og balade, og evt. sætter rekort for hvor mange WU's newz.dk holdet kan tygge igennem på et døgn.

Hvad siger i? Er det bare en fjollet ide, eller skal vi finde en dato?
Gravatar #2 - death
30. maj 2004 12:07
jeg er på, bare sig til
Gravatar #3 - DPhreak
30. maj 2004 14:32
Jeg er game, men hvad hvis den WU man får tildelt tager mere end det ene døgn?
Gravatar #4 - Human
30. maj 2004 18:43
Mine computere gør det alligevel i døgndrift, så jaja :)
Gravatar #5 - Pernicious
31. maj 2004 20:42
Som DPhreak nævner så kan man jo ikke være sikker på at kunne tygge en given WU igennem på det pågældene døgn, nogle WU'er er for komplekse. Idéen er da meget fin, men er ikke sikker på at den i praksis kan udføres.
Gravatar #6 - LeonM
1. jun. 2004 09:18
Rigtig god ide !

Det kunne jo bare gøres over eks. en uge (det vil sige flest point på en uge for en given bruger)

:)Leon Martinsen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login