mboost-dp1
Synes jeg folder Langsomt...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Jeg synes ikke jeg folder ret hurtigt.
Jeg har en AMD 64 3500+ 2.2 @ 2.3 GHz. med 1024 RAM.
F@H står iøjeblikket og arbejder på en opgave med 5.000.000 Steps. Jeg har prøvet at tage et lille gennemsnit. Det tager lige knap 40 min. at køre 50.000 Steps igennem. Altså hvad der svarer til 5 frames. Ud fra mit regne stykke vil denne opgave med hvad der svarer til 500 frames tage næsten 3 hele døgn. 24/7.
Skal det godt nok tage så lang tid... eller har jeg sat mit forkert op...?
p.s Opgaven jeg arbejder på hedder p890_p53dimer890
Jeg har en AMD 64 3500+ 2.2 @ 2.3 GHz. med 1024 RAM.
F@H står iøjeblikket og arbejder på en opgave med 5.000.000 Steps. Jeg har prøvet at tage et lille gennemsnit. Det tager lige knap 40 min. at køre 50.000 Steps igennem. Altså hvad der svarer til 5 frames. Ud fra mit regne stykke vil denne opgave med hvad der svarer til 500 frames tage næsten 3 hele døgn. 24/7.
Skal det godt nok tage så lang tid... eller har jeg sat mit forkert op...?
p.s Opgaven jeg arbejder på hedder p890_p53dimer890
Ok Så skal du bare skrive FAH502-Console -forceasm
Men det er bedre at kører fah som service, her er en link til opsætning af programmet.(Engelsk)
http://www.cancerkillerz.net/
Men det er bedre at kører fah som service, her er en link til opsætning af programmet.(Engelsk)
http://www.cancerkillerz.net/
Jeg har iøjeblikket denne på min consol er det ikke godt nok...?
"C:\Program Files\F@H\FAH502-Console.exe" -advmethods -forceasm -verbosity 9
Løsningen med service kommer ikke rigtig til at virke. For jeg kører det på min std. maskine. så det er jo ikke så smart.. .:D
"C:\Program Files\F@H\FAH502-Console.exe" -advmethods -forceasm -verbosity 9
Løsningen med service kommer ikke rigtig til at virke. For jeg kører det på min std. maskine. så det er jo ikke så smart.. .:D
Det er ganske glimrende.
Det kan IKKE være bedre, jeg har samme opsætning.
Folder den stadig langsomt bør du tjekke din jobliste, her bør fahcore_78.exe tage 99% af processoren, når makinen blot står uden at andre programmer er startet, er dette IKKE tilfældet, bør du tjekke hvor din processor tid ellers anvendes.
God jagt.
Det kan IKKE være bedre, jeg har samme opsætning.
Folder den stadig langsomt bør du tjekke din jobliste, her bør fahcore_78.exe tage 99% af processoren, når makinen blot står uden at andre programmer er startet, er dette IKKE tilfældet, bør du tjekke hvor din processor tid ellers anvendes.
God jagt.
890 272.00 100 GROMACS
Her er projekt 890. Der er 100 frames og den er berammet til 272 points. En 2800 mhz p4 kan lave 100 point pr. dag. så det vil tage den 2.7 dag, Med din maskine bør du ligge på > 130 point pr dag.
Hvis du også anvender maskinen til andre formål, folder den nok IKKE særligt langsomt. Tjek din processor speed jævnligt, da den vil gå ned, såfremt din cpu bliver for varm.
Her er projekt 890. Der er 100 frames og den er berammet til 272 points. En 2800 mhz p4 kan lave 100 point pr. dag. så det vil tage den 2.7 dag, Med din maskine bør du ligge på > 130 point pr dag.
Hvis du også anvender maskinen til andre formål, folder den nok IKKE særligt langsomt. Tjek din processor speed jævnligt, da den vil gå ned, såfremt din cpu bliver for varm.
#8 okay godt... Den bruger altid 97-99% Stykker så det er godt nok
#9 Okay så er det også ca det jeg har regnet det ud til. så Det er hvis som det skal være.
Lige mens jeg har dig her, har jeg lige et lille spørgsmål :D.
I den Consol version jeg har skriver den ofte:
Timered checkpoint triggered
Hvad betyder dette og har det nogen negativ effekt....?
På forhånd tak.
#9 Okay så er det også ca det jeg har regnet det ud til. så Det er hvis som det skal være.
Lige mens jeg har dig her, har jeg lige et lille spørgsmål :D.
I den Consol version jeg har skriver den ofte:
Timered checkpoint triggered
Hvad betyder dette og har det nogen negativ effekt....?
På forhånd tak.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.