mboost-dp1
Tillykke med de 1.000.000 point anonymous!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Det er et citat fra "The Hitchhikers Guide to the Galaxy". Altså at svaret på alt er 42.
Det er et citat fra "The Hitchhikers Guide to the Galaxy". Altså at svaret på alt er 42.
Satcom: Hvor mange maskiner har du egentlig kørende? Så lige i en anden tråd at du havde sat 32x P4 3Ghz maskiner op? Og så også X antal itanium2... Det virker lidt overdrevet :D Hvor skaffer du disse ting? Det er vel ikke på arbejdet du sætter serverne til at lave dit "beskidte" arbejde vel? :D
Jeg mener at Satcom tidligere har sagt at han har lavet en aftale med hans arbejdsplads om at de kører F@H på alle maskiner.
Det er jo nok også derfor Satcom folder under det navn han nu gør, så jeg forstår ikke helt hvad du mener med:
Det er jo nok også derfor Satcom folder under det navn han nu gør, så jeg forstår ikke helt hvad du mener med:
"beskidte" arbejde
Det var mere ironisk ment... Hehe...
Undrede mig bare da det jo er en del at have min 32x 3Ghz maskiner og så en itanium2 maskine...
Men det er sq fint ;)
Undrede mig bare da det jo er en del at have min 32x 3Ghz maskiner og så en itanium2 maskine...
Men det er sq fint ;)
en 300 vel, men her skal der så fratrækkes itanium som vitterligt ikke vil køre tilfredstillende, og underlige maskiner som mister net forbindelse fra tid til anden pga, skod netkort. Så en 255 ser meget realt ud, altså over en md (er den vist også nu), hvor HELST de 200 af dem burde levere inden for samme uge (gør de IKKE nu).
Er som skrevet i en anden tråd lidt arrig på at man ikke har fikset et tool der kan monitorer folding@home over internettet, og ikke bare via lokalnettet.. Det må da kunne lade sig gøre at lave en report stage thingy, via en service's tool, som virker via alm inet. protokoler. Ret svært at finde maskiner som opfører sig underligt ellers...
Er som skrevet i en anden tråd lidt arrig på at man ikke har fikset et tool der kan monitorer folding@home over internettet, og ikke bare via lokalnettet.. Det må da kunne lade sig gøre at lave en report stage thingy, via en service's tool, som virker via alm inet. protokoler. Ret svært at finde maskiner som opfører sig underligt ellers...
#9 - Jeg kan godt forstå dit problem. Har du prøvet at beskrive dit problem på det officielle forum?
Der er jo mange folk derinde, der har stor interesse i at hjælpe dig. Især hvis du fortæller lidt om hvor meget du har lavet for projektet. Så skal de store programmører nok komme op af stolene! Det er jeg sikker på...
Mvh
Jace
Der er jo mange folk derinde, der har stor interesse i at hjælpe dig. Især hvis du fortæller lidt om hvor meget du har lavet for projektet. Så skal de store programmører nok komme op af stolene! Det er jeg sikker på...
Mvh
Jace
nej..
TROR ca. det er fordelt således:
en 50stk p2(eller er det p3?)-400mhz
en 50stk p3 1ghz
en 100 p4 2.4->3.4ghz
samt 100 diverse ..
dvs alt fra 32 xeon cpu maskiner, til 32 opteron cpuer til amd64 3500+ (5stk?)
osv osv osv.
De fleste (230?) står vel kun tændt 6-10 timer dagligt, og ikke i weekender. Resten burde stå "fast".
btw, der mangler også en solaris client, foruden en ordentligt IE64 client
TROR ca. det er fordelt således:
en 50stk p2(eller er det p3?)-400mhz
en 50stk p3 1ghz
en 100 p4 2.4->3.4ghz
samt 100 diverse ..
dvs alt fra 32 xeon cpu maskiner, til 32 opteron cpuer til amd64 3500+ (5stk?)
osv osv osv.
De fleste (230?) står vel kun tændt 6-10 timer dagligt, og ikke i weekender. Resten burde stå "fast".
btw, der mangler også en solaris client, foruden en ordentligt IE64 client
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Folding@Home
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.