mboost-dp1

Tillykke med de 2 mill Anonymous

Gå til bund
Gravatar #1 - Hogni
6. apr. 2005 05:57
Godt gået mester, keep up the folding :o)
Gravatar #2 - Sattie
7. apr. 2005 02:56
mm Takker ;)
Gravatar #3 - Klok
7. apr. 2005 11:20
Ja, tillykke og keep it up...Du er jo ca. halvdelen af vores hold :D

Jeg har iøverigt bemærket at mELIeha virkeligt også har meldt sig ind i kampen :D Det skal du da også havde tak for.

Fortæl os lidt om hvor du folder og dine configs osv.

Edit:
Så lige den her:
http://newz.dk/stats-fahinfo.php?fah_username=mELI...
Gravatar #4 - mELIeha
7. apr. 2005 17:10
#3 :) Hæhæ, ye, gør jeg lige i perioder.

Men gider ikke holde styr/opdateret på hvad der folder længere :)
Har et par gange været endnu højere oppe at spille :) (Noget og 60cpu'er) - Men det er vist ved at være lang tid siden.

Men desværre er det primært min stationære dual 2400+, resten er sjældent tændt lige for tiden :(
Men hele newz.dk er desværre ved at falde voldsomt :S
Gravatar #5 - mikeone
11. apr. 2005 22:02
Enig - Desværre.....
Gravatar #6 - Miphisto
14. apr. 2005 14:32
Ah jeg har da lige startet om igen med et par maskiner :-D

Vi skal bare køre lidt reklame hist og her så vælter det ind med "kunder"
Gravatar #7 - Sattie
14. apr. 2005 14:46
Sandt nok, men man skal ikke spame folk med det heller ej. Det kan nemt få den modsatte effekt.
Gravatar #8 - mikeone
14. apr. 2005 18:50
Hvor ville det bare være fedt hvis vi ALLE kunne lave TEAM DENMARK, og lægge alle danske hold sammen, så tror jeg vi kunne komme op på 150-200k om dagen - Så kunne vi komme op og lege i topklassen....(mere oppe i toppen end nu :o)

Happy folding

Mike
Gravatar #9 - Miphisto
18. apr. 2005 11:33
Vi kunne også lave en anden slags reklame end spaming, feks. lave en link gruppe, hvor team 34688 teams linker til hiandens websites . nu er jeg ikke google ekspert, men forstil jer en side feks. www.34688.dk eller lign som linker til alle top 300 aktive team 34688 websites. og alle team 34688 members linker til www.34688.dk derved (tror jeg nok) vi kunne skaffe en masse trafik til dem der virkelig sparke nogen wu's hjem. jeg er ikke nogen kode haj men sådan et system må da kunne laves ??

det ville selvfølgelige være fedt at lave et rent DK team. men det tror jeg ikke på der kommer..
fedest ville være hvis DTU eller lign lavede et netværk ala f@h/seti ville klart være sjovere at levere cpu kraft til danske projekter/forskere.
Gravatar #10 - mikeone
19. apr. 2005 12:17
Det lyder som en rigtig fin ide.
Jeg har lige fået 2 mere på vognen med hver 2-3 computere :o)

Mike
Gravatar #11 - Miphisto
20. apr. 2005 06:04
jeg fatter bare ikke at kode sådan et system, nogen der har sådan et banner byt agtig system liggede?
tror nok det kunne gøre det :-)
Gravatar #12 - mikeone
20. apr. 2005 07:08
Prøv at oprette denne ide som seperat indlæg - så er der flere som ser det - og måske er der en som har en ide.

Mike
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login