mboost-dp1

Vi er nr 65 - Overclocking.dk er 64

Gå til bund
Gravatar #1 - Pernicious
20. apr. 2004 08:25
Så er der ikke lang tid til at vi bliver det højst placerede af de danske hold som er med til at folde proteiner. Det går ikke så hurtigt med at komme op af listen for tiden, naturligt nok, eftersom de andre hold laver flere og flere point.

Men top 50 venter forude, vi ses deroppe :)
Gravatar #2 - Tit@n
20. apr. 2004 12:16
Overclocking.dk er indhentet i morgen.
Gravatar #3 - Dreadnought
20. apr. 2004 13:12
Så er det vel tide til at bringe en nyhed for at hverve flere brugere. P.T. ser det ikke godt ud hvis vi ønsker en plads i Top25.
Gravatar #4 - LeonM
20. apr. 2004 16:08
Jeg er enig i at den store sucess Newz.dk har haft med dette projekt måske burde kræve en opfølgning i form af en artikel (der måske ville bringe flere brugere til). Jeg vil end da mene at det kunne være sjovt med en eller anden konkurrence (internt på holdet) Eks. kunne Newz.dk sætte en håndfuld af deres nye t-shirts på højkant for flest wu'er produceret på en måned.

Det kunne være MØJSJOVT at give Overclocking.dk baghjul på en måde så de ikke aner hvad der sker om ørene på dem ! (og senere overclocking.com)

Nu er vi gået fra nummer adskilletusinde til plads nr.65 på ret kort tid. Vi kan SAGTENS gøre det bedre. Dem af os, som allerede deltager, skal så naturligvis se at få fortalt alle vores venner at News.dk er et hold der bare rykker og hvor sjovt/nyttigt det er at være med på dette projekt + at se hvor vi lige kan vride lidt mere processorkraft ud i vores egen verden.

Min deltagelse sker igennem det firma som jeg er ansat som it-ansvarlig i og vi smidder sgu. lige en 9- rækker roeoptager ind i 1. premie til den som producere flest wu'er på en måned (joke)..... Måske en gyldeudlægger ville være bedre (fungere fint i en parcelhushave til at vande have med) Hvis man har vand nok.

Lad os nu bare få omsat nogle wu'tingester til point for Newz.dk.

:) Leon M. Artinsen
Tim Thyregod A/S
Gravatar #5 - Tit@n
21. apr. 2004 08:14
Er der andre der ikke kan få afleveret deres wu`s? For jeg har 3 der ikke kan komme i kontakt med deres servere.
Gravatar #6 - footracing.com
21. apr. 2004 08:32
Er helt enig i at det er et klasse projekt og det er fedt at kunne være med på newz.dk. Jeg er meget aktiv i at skaffe nye medlemmer til vores hold og indtil videre er det blevet til 5 nye. Hvis alle bare skaffer et par stykker, så kan det da sagtens gå hen og blive stort. Top 25 er da en mulighed hvis vi lige tager os lidt sammen og får skaffet mere kraft til holdet.

#5 - Jeg har aldrig haft problemer med ikke at kunne aflevere WU. Så jeg kan desværre ikke hjælpe dig.
Gravatar #7 - Pernicious
21. apr. 2004 13:35
En konkurrence vil ikke være en helt dum ide, men hvordan den skal vindes skal nok ikke afgøres på flest producerede WU. Der er rigtig mange som deltager med en enklet ellermåske 2 maksiner, og de vil jo aldrig kunne nå de af os der har adgang til en hel række af makiner, f.eks. via arbejde eller skole.

Måske man kunne forestille sig noget i retning af en lodtrækning blandt alle aktive medlemmer (de som her lavet mindst en WU i løbet af en uge). Det ville være med til at give alle en god grund til at folde. Evt. kunne man få et ekstra lod for hver 10 WU, eller 500 point, man har lavet i løbet af en uge, så giver det også lidt at være blandt storproducenterne.

Tallene er taget ud af hovedet, ved ikke lige om de er realistiske, og da slet ikke efter at det nye pointsystem er taget i brug.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login